289 koppen op een 302 onderblok
Moderator: Shelby GT-H
-
- Mustang Den Haag
- †
-
-
ok.
Het zit zo:
Ik kan een set koppen in de states kopen, waarvan de klepgeleiders vervangen moeten worden.
Ik heb daar een prijs opgevraagd, en hetzelfde wil ik hier doen, om te kunnen beslissen of ik het hier of daar laat doen.
Er speelt ook mee dat ik ze nu in de kofferbak van m'n auto kan laten gooien, maar als ik ze laat opfrissen, zal ik ze separaat moeten versturen.
telt allemaal mee, vandaar dat ik het vraag...
Het zit zo:
Ik kan een set koppen in de states kopen, waarvan de klepgeleiders vervangen moeten worden.
Ik heb daar een prijs opgevraagd, en hetzelfde wil ik hier doen, om te kunnen beslissen of ik het hier of daar laat doen.
Er speelt ook mee dat ik ze nu in de kofferbak van m'n auto kan laten gooien, maar als ik ze laat opfrissen, zal ik ze separaat moeten versturen.
telt allemaal mee, vandaar dat ik het vraag...
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Ik zou het hier laten aanpassen.
Je moet ze na het plaatsen van de geleiders, ze misschien nog op maat laten ruimen voor de juiste kleppen.
Je kunt dan ook gelijk de kleppen laten inslijpen,iets wat je zoiezo moet doen na het plaatsen van nieuwe geleiders..
Je moet ze na het plaatsen van de geleiders, ze misschien nog op maat laten ruimen voor de juiste kleppen.
Je kunt dan ook gelijk de kleppen laten inslijpen,iets wat je zoiezo moet doen na het plaatsen van nieuwe geleiders..
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- McQueen
- Contacteer:
Ik tank altijd 95 maar doe er een loodvervanger bij.
Is een 302
Doe ik toch juist hé ? Of liever 98 en loodvervanger ?
Jan.
Is een 302
Doe ik toch juist hé ? Of liever 98 en loodvervanger ?
Jan.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]
.
.
- Mustang Den Haag
- †
98 met loodvervanger tanken, hoe hoger octaangehalte van de benzine, hoe beter het is.
In de rallywereld tanken ze abgass, dat is een benzine met een heel hoog octaangehalte. Dus: conclusie: loodvervanger erbij doen.
GR ROB
In de rallywereld tanken ze abgass, dat is een benzine met een heel hoog octaangehalte. Dus: conclusie: loodvervanger erbij doen.
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
- tminus3
- Donateur 2014
- Contacteer:
Hoe hoger het octaanGETAL, des te moeilijker je benzine verbrand. Loopt je motor prima op Euro 95, is er dus geen reden om er 98 in te gooien.
Avgas (=aviation gasoline) wordt inderdaad veel gebruikt in de auto en motorsport. Dat hele hoge octaangetal valt echter wel mee. Het merendeel van de in Europa verkrijgbare avgas is gewoon 100 octaan. In avgas zit echter nog wel (een beetje) lood.
Avgas (=aviation gasoline) wordt inderdaad veel gebruikt in de auto en motorsport. Dat hele hoge octaangetal valt echter wel mee. Het merendeel van de in Europa verkrijgbare avgas is gewoon 100 octaan. In avgas zit echter nog wel (een beetje) lood.
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
No show, all go!
- Mustang Den Haag
- †
Ik denk rond de 350 euro.dutchlincoln79 schreef:tja...
Ik kan nog 500 bedrijven bellen...
Vroeg me gewoon af of iemand iets wist...
Ben niet zo kapot van patrts en stuff....
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________