MustangFever 07: de foto's...DAG 2 (Zondag)

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Ando
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ando »

Marco,

Is dat niet die Bengal-Bangers auto?
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
PureVision
Contacteer:

Bericht door PureVision »

Was een zeer leuke meeting.
Heb zelf ook een aantal fotos gemaakt, ga proberen van ze morgen online te zetten.
Vandaag nog een beetje genieten van het zonnetje. :wink:

Groeten,

Kenny
themustanggarage

bedankje aan alle aanwezigen

Bericht door themustanggarage »

Hallo aan allen,

Langs dit forum willen wij iedereen bedanken voor hun aanwezigheid en enthousiasme op mustang fever 2007. De groeiende forum stoet samen met de tmcn ontvangst in valkenswaard spreekt boekdelen over het enthousiasme. Dit geeft navolging van andere clubs en forums. Fijn deze samenhang. Mustangs uit Duitsland, Luxemburg, Zwitserland, Frankrijk,Nederland en Belgie passeerden de revue, dus echt internationaal.

Deze meeting zullen wij moeilijk kunnen verbeteren kwa weer en opkomst.
De straat is ietwat tekort maar uitwijken naar een groot plein doet deze meeting zijn charme verliezen. Gelukkig kan iedereen een beetje creatief parkeren.

Er zijn enkele minpuntjes die wij onderkennen zoals te weinig zuurkool en hot dogs. De plaats van de ijsjes kon ook beter en over de barbeque wil ik even het volgende zeggen. Op zaterdag was er dus een barbeque die zeer kwaliteit lekker was maar ietwat te weinig. Wij hadden deze via een traiteur laten verzorgen en jullie mogen zeker zijn dat dit volgend jaar niet meer zal gebeuren.
De prijs was nu dus ietsjes te hoog voor hetgeen wij kregen. Wordt volgend jaar opgelost. Het binnenkomen van het terrein heeft ook enkele verwarringen opgeleverd die volgend jaar zeker niet zullen gebeuren. Van onze fouten kunnen we alleen maar leren. De kleine minpuntjes hebben wij ook gezien en verschillende mustangers hebben dit ook vermeld. Sorry hiervoor.

Nu het mooie nieuws: na telling van de zakjes en de verschillende tellingen gedurende de dag zijn wij op 359 mustangs gekomen die het gehele weekend de revue zijn gepasseerd. Dit is voor ons een prachtig record en het geluk van het weer speelt een grote rol. Aan de drankverkoop die pas op gang kwam na 13 uur ( daarvoor werd iedereen gratis bedient door coca cola) was ook te zien dat er dubbel zoveel volk was dan verleden jaar. Natuurlijk heb ikzelf niets gezien van al het moois maar de foto's spreken voor zich en het fijne commentaar ook.
Elk jaar denk ik zo van waar ben ik aan begonnen maar na afloop en de prachtige commentaren weet ik waarom en doen wij verder. Dus er komt een zesde editie. Wij wensen alle andere meetings en bijeenkomsten hetzelfde weer toe. Dit was een godsgeschenk.

Tot de volgende keer en veel mustang plezier

groetjes

Het team van de mustang garage
liefhebbers van elke mustang jong of oud

concour of daily driver

The Mustang Garage the place to be for nice and clean mustangs in topconditie.
6-banger

Bericht door 6-banger »

Het weer was erg goed,mischien wel te goed deze keer.
Op zich vind ik het een prestatie dat Adelbert toch maar elke keer weer de meeting organiseert terwijl daar toch zeker veel werk in zit.

Toch misten we ten opzichte van vorig jaar enkele dingen die er vorig jaar een heel andere sfeer aan gaven dan deze keer.
De Vlaamse kermis die erg leuk was en er stonden vorig jaar over de lengte van de straat luidsprekers opgesteld waar een leuk stukje muziek uit kwam.
Zoiets geeft meteen een heel gezellige sfeer.

Dit is absoluut niet als kritiek of zo,maar meerdere mensen die wij spraken misten net dat stukje gezelligheid.Nogmaals,het is al heel wat om zoiets te organiseren,en je kunt nu eenmaal niet overal rekening mee houden,maar wat dit aangaat vonden wij het vorig jaar een leukere sfeer hebben dan dit jaar.

Uiteraard waren er verder meer dan genoeg mooie wagens te zien,was de organisatie wederom klasse,en niet te vergeten de ontvangst in Valkenswaard waar iedreen ontvangen werd met koffiebonnen en wat al bijna een meeting op zich was.Dank aan TMCN voor de koffie!

Nou,ik hoop dat er nu niet al te negatieve reactie's komen op hetgeen ik hierboven heb neer gepent,het is alleen mischien een idee om daar volgend jaar iets mee te doen.

Hoe dan ook,Adelbert,Chapeau!!!

nog een foto van de dames die bij Patje en mij waren:
Roos,Diny en Joyce

Afbeelding foto verkleind, was veel te groot - Marc
walter
Contacteer:

Bericht door walter »

Tja, wat kan ik aan dit alles toevoegen!
Het was weer geweldig met super weer en een onwaarschijnlijk aantal Mustangs.
De foto's op Mustanggarage.be volgen binnenkort, want ik moet eerst van iedereen de foto's binnenkrijgen. Reken op einde van de week!
1970MustangL6

Bericht door 1970MustangL6 »

Adelbert, mijn pa of ik zullen het je laten weten als onze stang is gerestaureerd zodat je een
keer kunt komen kijken voor een prijs indicatie te maken om hem bij je in orde te laten maken
zodat ie hier in NL een APK'tje kan krijgen.

't Was net zoals vorig jaar een geweldige meeting, en volgend jaar zal er een rode convertible bij staan.

Bart.
Bart

"What's so nice about driving a Mustang?" Is a question for the one who will never know.
Mustanghenkie

Bericht door Mustanghenkie »

Wederom een gezelige meeting Adelbert, dat wat er over de BBQ te zeggen valt is door jezelf ook geconstateerd. Verder vond ik het zeer geslaagd en tov vorig jaar alweer een hele verbetering. Ik ben er volgend jaar zeer zeker weer bij.
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de complimenten voor de prachtige organizatie.

Heb je al een datum voor 2008 ? Zo ja...zet maar online, dan reserveren we alvast dat weekend.

Dat de straat te kort was kan opgelost worden: Adelbert, huur het circuit van Zolder af voor het weekend, en organizeer de meeting daar !
Ik denk dat velen, zelfs al moeten ze een bijdrage (inkom) betalen, daar volledig mee akkoord zouden gaan.
Denk er maar eens over na, want volgend jaar zal de straat zeker te kort zijn, en zo komen er elk jaar meer en meer....

Tot 2008 op MustangFever 6th edition.
Ik bestel alvast het goede weer !

Emiel
8)
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Chante

Bericht door Chante »

Mijn eerste Mustang meeting de meeste dingen zijn hier al gezegd,
ik deel natuurlijk die mening,,
totaal iets van 500 km gereden die dag,
Rond vier uur weer huiswaards gegaan was even zoeken want m`n Tom Tom Go van een week oud liet me even in de steek,
ging gewoon niet meer aan
Wel nog even lof uitingen van mijn kant voor de Mustang Garage de soep en de zuurkool waren goed was er optijd bij, hi hihihi
En hier nog wat fotos die ik via Picasa online heb gezet,
http://www.picasaweb.google.nl/Zaansesl ... tC_UciwSJM
En wat mij betreft op naar de volgende Meeting
Groetjes Jos
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour.
Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute !
[img]http://www.usflag.org/animate/flagwave2.gif[/img]
carol
Contacteer:

Bericht door carol »

:cry: erg jammer dat ik het gemist heb...

Prachtig weer en mooie foto's !
vooral deze:
Afbeelding
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]

[size=150]Carol[/size] [/URL]

[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
69erlemonshaker

Bericht door 69erlemonshaker »

ook deze mustang fever was weer schitterend! Adelbert en de rest van t team; complimenten! de beker staat al op z,n plek. kan weer ffe aan t werk met mn kleppendeksel, Ronald, pas maar op! zie je weer bij de volgende race! :smt023
73ermach1(T5)

69ermach1 72erconvertible
themustanggarage

reactie

Hallo,

Jan, je schrijft zeker geen kritiek, het is zelfs fijn om te horen dat de kermis gezellig was. De kermis had echter te weinig aantrek om rendabel te zijn voor de eigenaars ervan. Plus ons koste die grap 1000 euro aan voorzieningen. Dit is de reden waarom we dat geschrapt hebben. De muziek verleden jaar was een jonge gast die dit als hobby deed en met twee boxen in de hoofdstraat stond. Muziek is gezelligheid en volgend jaar gaan wij hier zeker iets aan doen. Dit jaar was dat de band in de straat voor de garage.
De vlaamse volkspelen dit jaar waren ook fijn en kunnen uitgebreid worden. Maar je weet dat het staat of valt met het weer wat je ook organiseer. Merci voor je positieve bemerkingen en dat geldt voor iedereen.

groetjes en tot de volgende keer.

adelbert

concour of daily driver

themustanggarage

zolder

Emiel,

ik kan perfect een locatie aan de kolenmijnen of in terlaemen krijgen dat is niet het probleem. Maar ik weet 200 procent zeker dat dit niet dezelfde sfeer van mustang fever met zich meekrijgt. De sfeer in the street is speciaal. Vraag dit maar aan iedereen die in nashville was bij 40 jaar mustang wat voor een sfeer er was in de mainstreet van nashville tov het circuit daar. Voorlopig blijven wij het in de straat doen alleen zijn wij nu ee nieuw plan aan het uitwerken om nog meer mustangs binnen te kunnen plaatsen. Wij zullen wel zien eerst genieten van al de andere mustang happenings.

groetjes

adelbert l

concour of daily driver

mustang5R07T158689

Bericht door mustang5R07T158689 »

Hallo,

ook mijn complimenten voor de organisatie. :up:
Het was een voortreffelijke dag, voor herhaling vatbaar!

@Emiel, mijn vrouw was getuige van je innige omhelzing :smt041
(zie op foto rechts)

groetjes
Mustangdriver
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

Knappe meeting, schitterend weer en leukpraten met alle mustang fanaten.

Mijn foto's van Mustang Fever: http://sarin.lunarpages.com/~musta4/Sei ... /index.htm
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”