MustangFever 07: de foto's...DAG 2 (Zondag)

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Mustang24
Contacteer:

MustangFever 07: de foto's...DAG 2 (Zondag)

Bericht door Mustang24 »

[highlight=red]En de zondag zal nog warmer worden...[/highlight]
Dit is weer het begin:

Afbeelding

Laat de foto's en commentaar maar komen.....

Emiel
:smt004
Laatst gewijzigd door Mustang24 op zo 15 apr, 2007 07:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Adelbert treft het maar weer.
De weersgoden zijn hem ook dit jaar goed gezind.
Dat belooft weer een super gezellige meeting te worden
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
PoisonIvy66

Bericht door PoisonIvy66 »

Vanmorgen vroeg (nou ja vroeg? Voor een zondag in ieder geval wel) vertrokken en om ongeveer 9:45 in Valkenswaard aangekomen. Er stonden inmiddels een stuk of 6 mustangs te wachten. Even genoten van de versnapering welke door TMCN werd aangeboden. Waarvoor nog dank! (AndreV, we zijn nog iets vergeten!)

Voordat de hele stoet richting Adelbert vertrok nog een paar foto’s gemaakt:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Helaas zat ik alleen in de auto dus kon ik niet onderweg foto’s maken. Er zijn vast wel anderen die foto’s of filmpjes hebben van de indrukwekkende stoet mustangs die van uit Valkenswaard vertrok.

In Heusden een fijn parkeerplaatsje gevonden, bijna voor de deur van de plaatselijke frituur (met Mustangburger!).

Afbeelding

Veel, heel veel, mustangs bekeken. Gezellig met dezen en genen nog een praatje gemaakt. Maar niet te lang gebleven, 't is tijd om de barbeque op temperatuur te gaan brengen!

Aan degene die achter mijn auto op de grond zat te eten toen ik weer startte om te vertekken: Sorry! ('t kwam wel uit een eerlijke echte mustang uitlaat!)

Groeten,

Roel
...Happiness is the road...
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Afbeelding

Ook wij zijn na een snelle en hete rit weer thuis. Er is nog nooit een meeting geweest na afloop waarvan het onderwerp “weer” niet ter sprake is gekomen. Vandaag is natuurlijk geen uitzondering, maar wat was het weer uitzonderlijk mooi!

Het duurde vanmorgen even voor de groep Westlanders op de “Zuidpunt” aankwam, maar het bleek dat zij tevergeefs op Harry hadden staan wachten. Dat verhaal zullen we nog wel te horen krijgen. In Valkenswaard was eigenlijk al een meeting aan de gang. Een kopje koffie (Reiny en TMCN, gewoon een leuk initiatief, prima!) in Café d’n Ursten (of zoiets) en met nogal wat moeite was iedereen zo rond 11.00 uur weer in beweging te krijgen. Ook een groot compliment voor Ruud, want hij had kennelijk wat vrienden gecharterd om het verkeer tegen te houden. Perfect Ruud! Ik heb wat verschillende getallen gehoord, maar we zijn met een konvooi van zo rond de 50 auto’s op pad gegaan. Ongekend, toch?

Eenmaal aangekomen bleek de grote stoet auto’s (waarvan een deel nog onbedoeld een klein ommetje door de wijk maakte…) lastig tot zeer lastig te plaatsen. Het was gewoon knaldruk! Maar, zeer geslaagd weer; wederom diverse nieuwe ontmoetingen, net als vele “oude” ontmoetingen. Ook de mannen van Mustangpassion waren sterk vertegenwoordigd. Ik heb ze moeten beloven hier reclame te maken voor hun gezamenlijke meeting met de BMCC – ga ik nog doen en we zullen Walter vast ook nog horen. Erg leuk was ook de kennismaking met Mike (Spidermike) en Jean (SMF – Sans Mustang Fixe) die helemaal vanuit Zuid-Zwitserland waren gekomen met een nieuwe Shelby en een 1966 Convertible.

Afbeelding

Ik heb Adelbert c.s. in de drukte helemaal niet gezien, maar zij worden weer bedankt voor deze mooie meeting. Als ook Mark010 zijn foto’s heeft ingestuurd maken we weer een mooie fotoserie. Hier alvast de vertrekkende Aron(66).

Afbeelding
Marc
peer

Bericht door peer »

Ik ben ook weer heelhuids thuis gekomen. En ik ben benieuwd naar de foto's die iedereen gemaakt heeft.

Mijn mustang stond trouwens naast de shelby :)
1970MustangL6

Bericht door 1970MustangL6 »

Welke Shelby, er waren er zoveel ? :P
Bart

"What's so nice about driving a Mustang?" Is a question for the one who will never know.
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

naast die zwarte 07 shelby... ik dacht al dat het jouw FB was. Zwart met rood interieur en nog niet volledig klaar.

Was een geslaagde meeting, lekker weertje, leuke mensen ontmoet, en een fles champagne ontvangen...(thanx Pascal -- K-nine)

Aron
peer

Bericht door peer »

klopt veel spulletjes waren nog niet binnen en laten dat nou net de meest opvallende dingen zijn :(
Maar verder een zeer geslaagde dag maar ik had zonnebrand olie mee moeten nemen want ik ben behoorlijk verbrand.
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Sorry Peer, dit is mijn enige foto waarop jouw auto nog een beetje te zien is.....(had toch meer aandacht voor die Zwitserse GT 500 :oops: ). Maar Aron wees ons op jouw auto!

Afbeelding
Marc
1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Tja, Marc, inderdaad stonden wij tevergeefs te wachten op Harry.
Van Ando hoorden we later, dat de uitlaat van de Silver Ghia eronder uit was gevallen.
Als ie slim was geweest had ie zaterdag nog even langs de Kwikfit gereden, dan hadden ze wel kunnen verhelpen.
Ook een berichtje op het forum was iets handiger geweest, maar Harry heeft geen internet thuis.

De meeting zelf was wederom grandioos, en het mooie weerzorgde voor een grote opkomst.
De kleppendekselrace belooft dit jaar een echte competitie te worden.
De verschillen tussen de deksels van Rinus, Ando, Joris, Andre, Marc [69lemonshaker] en mijzelf zijn minimaal,
en ik moest met de 3e plek genoegen nemen. Er moet dus nog iets aan gesleuteld worden.
Rinus ging er met de grootste beker vandoor.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
johnh
Contacteer:

Bericht door johnh »

Heel mooi weer Heeeel veel mustangs.
Wat wil je nog meer, een geweldige dag gehad.

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes John

Mustang convertible mei 1964
289 4V Atm D code
5F08D145999
-------------------------------------------------------
WWW.Aqualon.nl
www.moviecars.nl
www.fordmustangclub.nl
Lex66

Bericht door Lex66 »

Dit is pas een goede start van het seizoen, mooi weer, mooie mustangs en een lange stoet ernaar toe.

Lex & Karin
EX--Baby-blue, wit-vinyldakje en pony interieur--
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830
66mustanger

Bericht door 66mustanger »

Nou ik heb wel een foto gemaakt van jouw auto, peer.
Heb echter moeite met die foto te uploaden
Zoiets....

Afbeelding

link aangepast; foto werkt nu. Aron
Lex66

Bericht door Lex66 »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lex
EX--Baby-blue, wit-vinyldakje en pony interieur--
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

en dit klote-rubbertje (van de uitlaatpijpklem) heeft me een mooie meeting door de neus geboord en een dag verziekt:

Afbeelding

hopelijk is het dinsdag gefixed, en kan er zondag gereden worden... met een normaal vastgemaakte uitlaatpijp...

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”