Ook wij zijn na een snelle en hete rit weer thuis. Er is nog nooit een meeting geweest na afloop waarvan het onderwerp “weer” niet ter sprake is gekomen. Vandaag is natuurlijk geen uitzondering, maar wat was het weer uitzonderlijk mooi!
Het duurde vanmorgen even voor de groep Westlanders op de “Zuidpunt” aankwam, maar het bleek dat zij tevergeefs op Harry hadden staan wachten. Dat verhaal zullen we nog wel te horen krijgen. In Valkenswaard was eigenlijk al een meeting aan de gang. Een kopje koffie (Reiny en TMCN, gewoon een leuk initiatief, prima!) in Café d’n Ursten (of zoiets) en met nogal wat moeite was iedereen zo rond 11.00 uur weer in beweging te krijgen. Ook een groot compliment voor Ruud, want hij had kennelijk wat vrienden gecharterd om het verkeer tegen te houden. Perfect Ruud! Ik heb wat verschillende getallen gehoord, maar we zijn met een konvooi van zo rond de 50 auto’s op pad gegaan. Ongekend, toch?
Eenmaal aangekomen bleek de grote stoet auto’s (waarvan een deel nog onbedoeld een klein ommetje door de wijk maakte…) lastig tot zeer lastig te plaatsen. Het was gewoon knaldruk! Maar, zeer geslaagd weer; wederom diverse nieuwe ontmoetingen, net als vele “oude” ontmoetingen. Ook de mannen van Mustangpassion waren sterk vertegenwoordigd. Ik heb ze moeten beloven hier reclame te maken voor hun gezamenlijke meeting met de BMCC – ga ik nog doen en we zullen Walter vast ook nog horen. Erg leuk was ook de kennismaking met Mike (Spidermike) en Jean (SMF – Sans Mustang Fixe) die helemaal vanuit Zuid-Zwitserland waren gekomen met een nieuwe Shelby en een 1966 Convertible.
Ik heb Adelbert c.s. in de drukte helemaal niet gezien, maar zij worden weer bedankt voor deze mooie meeting. Als ook Mark010 zijn foto’s heeft ingestuurd maken we weer een mooie fotoserie. Hier alvast de vertrekkende Aron(66).