Danke !
mustangmania schreef:Welkom op het forum. Ik had deze drie foxbody's vorig jaar ook te koop zien staan op Kapaza en weet uit ervaring dat een opknapbeurt nodig zou zijn. ik wens je veel succes met de restauratie of welke manier u ook kiest de auto's weer op de weg te krijgen. Moet zeggen dat de sunroof in die periode een van de slechtste keuzes was welke Ford had gemaakt voor een foxbody Mustang omdat de constructie ervan zodanig was dat roest makkelijk kon ontstaan helaas.
nogmaals veel succes.
Inderdaad, de Vaquero Glow is het ergste van de drie. Het dak zal veel werk nodig, de bestuurder kant kwartaal paneel is erg roestig, het kofferdeksel is niet te repareren, en de vloeren zal een paar plekken nodig. Het dak is wat zal de moeilijkste zijn. Aan de binnenkant is het tapijt prullenbak, en de bestuurdersstoel zal een aantal reparaties nodig, maar ik kan omgaan met naaien.
De witte hatchback is in perfecte staat, naast een aantal lichaam schade en een vervaagde originele lak. Het loopt zeer soepel en echt niet iets speciaals nodig. Er is geen roest op alle, en ik vond zelfs de build sheet.
De rode al heeft de roest problemen opgelost, ik herstelde het interieur en ik heb net herbouwd de carburator en moeten afstemmen van de motor en bevestig de achterremmen dat waren volledig bevroren.
Ik heb een 1984 Trans Am HO gerestaureerd eerder, en ik heb een 1974 Firebird Formula 400 wachten ook.
In english
Indeed, the Vaquero Glow is the worst of the three. The roof will need a lot of work, the driver side quarter panel is very rusty, the trunk lid isn't repairable, and the floors will need a few patches. The roof is what will be the hardest. On the inside the carpet is trash, and the driver seat will need some repairs but I can handle sewing.
The white hatchback is in mint condition, besides some body damage and a faded original paint. It runs very smooth and really doesn't need anything special. There's no rust at all, and I even found the buildsheet.
The red one already has had the rust issues solved, I restored the interior and I've just rebuilt the carb and need to tune the engine and fix the rear brakes that were completely frozen.
I've restored a 1984 Trans Am HO previously, and I have a 1974 Firebird Formula 400 waiting as well.