Niet allemaal foto's van een 65'er maar zo werden ze in elkaar "geflanst". Vol met spuitnevel, druipers van de primer, blanke stuurdelen en tussenas etc etc. Die van jou is mooier maar ZO kwamen ze uit de fabriek....

Moderator: Shelby GT-H

En anders post een foto van de beugeltjes waarvan je niet meer weet waar ze voor zijn. Hebben we hier ook wat te puzzelenDiante schreef: Bedankt voor de foto, nu weet ik tenminste waar dat beugeltje van is die ik nog op de plank heb liggen.
Heb er nog een paar over waar ik geen idee van heb waar het van is, maar langzaam aan komen ze wel op.
Woon aan de belgische grens dus is niet echt in de buurt. Zou hem toch wel graag willen zien en niet alleen voor de kleur. Gewoon een erg mooie mustangDiante schreef:Zou je toch aanraden om een keer te komen kijken naar de kleur, dan heb je zekerheid hoe hij er in het echt uitziet.
Weet niet of je ver weg woont van Dronten?
Daar is absoluut helemaal mis mee maar, (en nogmaals met alle respect voor deze prachtige auto!) doe dan niet dit soort uitspraken:mustang66coupe schreef: Voor de mensen voor de puntjes op de i....wat is er mis om het beter te doen dan Ford 50 jaar geleden? Dan bedoel ik natuurlijk niet de stickers maar het spuitwerk onder de auto.