Nieuw hier

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Dakloos
Super User

Re: Nieuw hier

Bericht door Dakloos »

Als je echt de "puntjes op de i" wilt zetten en CONCOURS wilt gaan dan ziet je auto er ongeveer zo uit:

Niet allemaal foto's van een 65'er maar zo werden ze in elkaar "geflanst". Vol met spuitnevel, druipers van de primer, blanke stuurdelen en tussenas etc etc. Die van jou is mooier maar ZO kwamen ze uit de fabriek....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Erwin

1966 convertible
Dieselhead

Bericht door Dieselhead »

Diante schreef: Bedankt voor de foto, nu weet ik tenminste waar dat beugeltje van is die ik nog op de plank heb liggen.
Heb er nog een paar over waar ik geen idee van heb waar het van is, maar langzaam aan komen ze wel op.
En anders post een foto van de beugeltjes waarvan je niet meer weet waar ze voor zijn. Hebben we hier ook wat te puzzelen :-)

grtz

Peter
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

Let er dan aub heeeeel goed op, dat je alles ook gewoon echt correct plaatst en doe er wat onderzoek na of overleg eens met Erwin hier.
Er ziet niets zo dom uit als een auto die de puntjes naast de .I heeft staan...
Misschien eens een bezoek aan concours mustang forum brengen.
zulke details maken of breken een restauratie als je het mij vraagt.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
mustang66coupe

Bericht door mustang66coupe »

Diante schreef:Zou je toch aanraden om een keer te komen kijken naar de kleur, dan heb je zekerheid hoe hij er in het echt uitziet.
Weet niet of je ver weg woont van Dronten?
Woon aan de belgische grens dus is niet echt in de buurt. Zou hem toch wel graag willen zien en niet alleen voor de kleur. Gewoon een erg mooie mustang :ok:
stuur je daar nog wel en Pb over :mrgreen:

Voor de mensen voor de puntjes op de i....wat is er mis om het beter te doen dan Ford 50 jaar geleden? Dan bedoel ik natuurlijk niet de stickers maar het spuitwerk onder de auto.
66 coupe aut. V8 in progress
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

mustang66coupe schreef: Voor de mensen voor de puntjes op de i....wat is er mis om het beter te doen dan Ford 50 jaar geleden? Dan bedoel ik natuurlijk niet de stickers maar het spuitwerk onder de auto.
Daar is absoluut helemaal mis mee maar, (en nogmaals met alle respect voor deze prachtige auto!) doe dan niet dit soort uitspraken:

"Heb hem helemaal gemaakt zoals hij uit de fabriek is gekomen" en "voor een Mustang in perfecte concoursstaat, wat deze ook is / wordt."
Erwin

1966 convertible
Diante

Bericht door Diante »

Misschien niet helemaal juist gezegd, met de Mustang maken zoals hij uit de fabriek is gekomen bedoelde ik de juiste kleurstelling.
Uiteraard ga ik niet voor het geweldige spuitwerk kiezen wat ze deden. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”