De kleur was zo ver ik weet alleen op bestelling leverbaar, dus een tweede zul je inderdaad niet snel vinden.
Ik heb de Mustang nog in de Gulden tijd gerestaureerd, dus dat scheelt weer....niet dat het goedkoop was, spuiter 13.000,- Gulden en de plaatwerker 12.000,- Gulden.
Heb hem gesloopt eind '98, in 2000 is hij gespoten en de restauratie stil komen te staan vanwege andere auto's die ik aangeschaft heb.
Vorig jaar de draad weer opgepakt anders komt hij nooit af.
De prijzen die ik voorbij zie komen gaan toch al gauw richting de 50.000,- euro op voor een Mustang in perfecte concoursstaat, wat deze ook is / wordt.
Alles glimt, de hele onderkant is net zo mooi als de buitenkant en heb de Mustang weer exact hetzelfde laten spuiten tot op de mm zoals hij origineel ook gespoten was.
Onderkant ook in de "tropical turquoise" kleur en niet zwart wat vaak gedaan wordt.
Ik ga de Mustang ook alleen maar verkopen aan iemand die Hart voor de auto heeft, niet iemand die denk, oh...ik ga dit veranderen, een automaat erin zetten, etc.
Dus hoop dat ik een goede nieuwe eigenaar ervoor vind.
Denk dat ik de Mustang wel snel kwijt ben als hij eenmaal af is, het is de kleur(stelling) die het hem doet.
Iedereen die de Mustang ziet zegt hetzelfde, "WOW!...wat een mooie kleur!
Het wordt alleen wachten totdat de juiste persoon langs komt met een goed gevuld spaarvarkentje.
Nog wat foto's...
Zoals je kunt zien is het binnenste gedeelte van de deur ook in de originele groene tint, had alles opgemeten qua afstanden tot het zwart, het is weer exact hetzelfde afgeplakt....origineler kan het niet meer worden.
Motorruimte weer op de originele manier laten wegnevelen qua overgang naar de turquoise bodem...
Foto's van de bodem moet ik nog maken, komen spoedig, want ik moet de auto nog laten uitlijnen en de APK nog doen.
J.C.