Leuk zo'n miniatuur autootje in de sneeuw!!!!!
Lijkt net echt...
Mustang in de sneeuw
Moderator: Shelby GT-H
Even naar het winklcentrum... En dan terug.... bijna ingesneeuwd!!!
Probeerde de weg op te draaien maar moest voor wat verkeer ff stoppen. Probeer 'm dan maar aan de rol te krijgen... Niet dus... Traction Control greep in, en bleef ingrijpen... Blij dat ik 'm tenminste ff uit kon zetten
Zo staat ie er nu bij:

Dat gaat morgen nog leuk worden naar 't werk als ze geen sneeuwschuivers of pekelwagens langssturen...
Probeerde de weg op te draaien maar moest voor wat verkeer ff stoppen. Probeer 'm dan maar aan de rol te krijgen... Niet dus... Traction Control greep in, en bleef ingrijpen... Blij dat ik 'm tenminste ff uit kon zetten
Zo staat ie er nu bij:

Dat gaat morgen nog leuk worden naar 't werk als ze geen sneeuwschuivers of pekelwagens langssturen...
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Vandaag weer even op een ruime plek geweest om wat te driften en schuiven in de sneeuw.Mijn dochter en schoonzoon waren ook van de partij met de Suzuki Swift van mijn dochter.4 korte films gemaakt met de fotocamera.
P.S. niet op het gelul letten op de achtergrond
Ze staan op mijn Youtubesite waarvan hier de links naar de filmpjes.
Drifting and sliding in the snow 1
Drifting and sliding in the snow 2
Drifting and sliding in the snow 3
Drifting and sliding in the snow 4
Mark
P.S. niet op het gelul letten op de achtergrond
Ze staan op mijn Youtubesite waarvan hier de links naar de filmpjes.
Drifting and sliding in the snow 1
Drifting and sliding in the snow 2
Drifting and sliding in the snow 3
Drifting and sliding in the snow 4
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Het was vanochtend even spannend om de inrit uit te rijden, tot 2x toe net te weinig snelheid. De rest van de weg (km of 14) niet harder gereden dan 20 a 25 mph.
Maar eenmaal aangekomen op de parkeerplaats van het werk, lekker een paar donuts kunnen draaien.
Maar eenmaal aangekomen op de parkeerplaats van het werk, lekker een paar donuts kunnen draaien.
'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project