Ja, idd. Kon vanmorgen m'n oprit bijna niet afkomen, laat staan op m'n werk komen. Waar ik normaal 5 minuten over doe, heb ik vanmorgen bijna een uur over gedaan, haha. Ff afwachten hoe't morgen gaat worden.
Groet Nutte
Mustang 2 Door Hardtop 302 2v 1971
http://www.fryskeV8Riders.nl
Dat is mooi kerstkaart materiaal voor volgend jaar
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Ik heb gisteren geprobeerd te rijden met de Mustang, dat bleek niet te gaan. Er lag zoveel sneeuw dat ik hem niet achter mijn huis vandaan kon krijgen. Normaal heeft hij ook nogal snel last van wheelspin, maar dit was niet te doen. Het enige wat de auto wilde doen was zich dwars verplaatsen. Wilde ik naar achter rijden dan ging hij naar links en wilde ik vooruit dan ging hij naar rechts. Ik kreeg het niet voor elkaar. UUiteindelijk in het gras uitgekomen en heb ik maar even gebeld dat ik een snipperdag nam. De auto van mijn vrouw gaf overigens geen krimp. Veel koppel is niet altijd handig.... (Ook niet met regenachtig weer in bochten).
groetjes,
Adam
1967 Ford Fairlane GT, 2 door hardtop coupe, 289 4V (met upgrades), 4 speed Toploader.
Blij dat de mijne op stal staat. Toch had ik het ergens ook wel leuk gevonden als hij onder een sneeuwtapijtje stond. had leuke foto's opgeleverd.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)