Rekeningrijden
Moderator: Shelby GT-H
en ook dit laten we ons maar gebeuren. heel fijn die marktwerking. leve de liberalen! maar om on topic te blijven: het zal tijd worden voor echte actie tegen de kilometerheffing, want dit verkapte belastingheffen gaat ons miljarden kosten en die gaan dan vooral naar onnodige zaken als oorlogje voeren of een veelste dure straaljager.
harry
harry
Laatst gewijzigd door 78ghiaT5 op do 19 nov, 2009 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
-
capri v8 driver
ik geloof dat ik toch maar eens mijn ogen moet laten controleren, misschien heb ik toch een bril nodig.Mark5 schreef:Franco, wau maak jij jf nou drul over waalgebuik os een auwo forum? Je bent 21 je lgjkt wej een ouwe kekel! Miln bturman joopt zicg nok druk te maken ovfr alle alaadje die go zijn tuin valken
Harry, je vergeet de banken. net op het nieuws, abn/fortis heeft alweer 3.5 miljard nodig. in totaal heeft de abn/fortis nu 30 miljard gekost, dit jaar. dan heb ik nog niet gepraat over de andere banken en bedrijven die al finacieele steun hebben gehad.
maar de burger moet wel even 30 miljard gaan bezuinigen (lees: betalen), de komende jaren.
ik vraag me ook inderdaad af wat het nut is van de jfs. de nederlandse luchtmacht kan met pijn en moeite de apache helicopter in de lucht krijgen. hoeveel vliegen er van die apaches? er was laatst een stuk op het nieuws over de apache. we hadden er 30, 1 is neer gestort en er zijn maar 12 operationeel. de rest staat op de grond. zet je toch wel even aan het denken. 1 apache kost 20 miljoen. er staat dus voor 340 miljoen werkeloos op de grond, terwijl de kosten voor deze heli's wel doorlopen.
Laatst gewijzigd door capri v8 driver op do 19 nov, 2009 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
hahahahah ach we maken toch allemaal wel eens fouten, helemaal als je snel moet typen om bij te blijven op de vele onderwerpen hierMark5 schreef:Franco, wau maak jij jf nou drul over waalgebuik os een auwo forum? Je bent 21 je lgjkt wej een ouwe kekel! Miln bturman joopt zicg nok druk te maken ovfr alle alaadje die go zijn tuin valken
Aan de ene kant snap ik het ook wel een beetje, want het leest niet zo fijn, aan de andere kant......er zijn belangrijkere zaken mensen en wij staan bekend op dit forum als TOLERANT!.
REVOLUTIE!!!!
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Hier staan cijfers over tarieven. http://www.verkeerenwaterstaat.nl/onder ... u_betalen/
Maar of we in de grote middenklasse of SUV klasse zullen vallen?
Nu betaal ik iets van € 700 per jaar.
In het eerste geval ga ik bij invoering per jaar naar € 650 oplopend naar € 1656.
In het tweede geval is het bij invoering € 1098 oplopend naar € 2700
Daar komen spitsheffingen nog bij. Ik zal nog steeds iedere dag naar mijn werk moeten maar de overheid verwacht 15% minder verkeer.
Of LPG een optie wordt is niet duidelijk.
Maar of we in de grote middenklasse of SUV klasse zullen vallen?
Nu betaal ik iets van € 700 per jaar.
In het eerste geval ga ik bij invoering per jaar naar € 650 oplopend naar € 1656.
In het tweede geval is het bij invoering € 1098 oplopend naar € 2700
Daar komen spitsheffingen nog bij. Ik zal nog steeds iedere dag naar mijn werk moeten maar de overheid verwacht 15% minder verkeer.
Of LPG een optie wordt is niet duidelijk.
LPG zal onder dezelfde tarieven als benzine vallen... Daarnaast geld voor de CO2 dat de waarde op de papieren gevolgd word. Dus al leg je een electro motor in de Stang, de papieren stellen dat er nog steeds zoveel gram CO2 word uitgestoten, dus die waarde geld!
Het verschil in de kosten moet je dus terug gaan halen in het verschil tussen de benzine en LPG prijs. En ik geloof nooit dat dat je echt veel gaat helpen...
Het verschil in de kosten moet je dus terug gaan halen in het verschil tussen de benzine en LPG prijs. En ik geloof nooit dat dat je echt veel gaat helpen...
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Onze autovrienden van het Driving Fun Forum hebben ook een actie op touw gezet tegen het rekeningrijden. Hun voornaamste punt is het kastje, dat al onze autobewegingen registreert en beschikbaar maakt voor iedereen.
Teken ook deze petitie!!!
http://www.redonzeprivacy.nl
Teken ook deze petitie!!!
http://www.redonzeprivacy.nl
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
veel animo is er niet. ik was pas nr 2179 die de petitie tekende. ik denk dat de vele opmerkingen over dit topic waar zijn. veel klagen maar handelen....
(dit is mijn eigen mening, niet noodzakelijk gaat dit over de schrijvers van de diverse commentaren op dit topic, voordat daar weer een hele discussie over ontstaat)
Piet
(dit is mijn eigen mening, niet noodzakelijk gaat dit over de schrijvers van de diverse commentaren op dit topic, voordat daar weer een hele discussie over ontstaat)
Piet
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
Ik was nummer 2099. Jullie moeten verder niet vergeten dat dit 1 van de vele site`s is waarop je kan tekenen. Ik zelf heb al op 9 verschillende site`s mijn tekening achtergelaten, tel dit bij elkaar op en dan worden de cijfers een stuk groter!.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
- 67mustangcabrio
-
capri v8 driver