hmmm.capri v8 driver schreef:
een oldtimer of een motor is een optie, maar ook deze zullen ze snel gaan aanpakken als daar meer van gaan rondrijden.
dat denk ik niet.
Ik heb nu 5000 km gereden in mijn valkje na een totaal restauratie. Gedurende die periode heeft ze 3 maanden stil gestaan vanwege een carb probleem.Als je met een oldtimer echt kms gaat maken om te forenzen ga je beknibbelen op onderhoud.
Om te beginnen kan de gemiddelde buur garage dit onderhoud steed slechter doen. eeeeuh waar moet de computer stekker in???
Ten tweede heb ik dus 3 maanden op een onderdeel moeten wachten. Gemiddeld wacht ik 4 tot 5 weken op een onderdeel. Wil je zo lang je dagelijkse auto stil hebben staan?
Ik denk dat er een eerste rush komt, waarbij er snel een aantal (ik denk voornamelijk volvo's) opgereden worden en daarna zakt het als een pudding in elkaar als men er achter komt wat de onderhoudskosten daadwerkelijk zijn.
Ook verbruiken oldtimers in het algemeen meer peut, zeker als je beknibbelt op onderhoud en afstelling. Met de huidige brandstofprijzen zal je ook snel door het break even punt gaan.
Maar dit zijn maar mijn 10 centen.
Overigens ben ik van mening dat men iets te laconiek is mbt het "volgen"aangezien we binnekort ook al gevolgd gaan worden in het ov is het dus zaak om allemaal op de fiets te gaan, anders weet ome obama straks van de hele nl bevolking onze letterlijke handel en wandel
Iets serieuzer, ben ik wel van mening dat de staat te ver gaat in de MOGELIJKHEDEN om onze handel en wandel na te gaan.
Rinke