Daarvan het stukje tekst dat ik geplaatst had...
Lone Star Limited, de werkjes
Moderator: Shelby GT-H
Die had ik ook gevonden Rob op Craigslist...
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- NordicDawn
Congrats !
Wanneer vertrekt hij...?
Van waar vertrekt hij...?
Lags waar gaat hij...?
Wanneer komt hij aan...?
Waar komt hij aan...?
We zitten weer op het puntje van onze stoel, om de verhalen te kunnen lezen en volgen...
Hopelijk loopt alles vlot, maar ja, dan hebben wij er niet veel aan

Wanneer vertrekt hij...?
Van waar vertrekt hij...?
Lags waar gaat hij...?
Wanneer komt hij aan...?
Waar komt hij aan...?
We zitten weer op het puntje van onze stoel, om de verhalen te kunnen lezen en volgen...
Hopelijk loopt alles vlot, maar ja, dan hebben wij er niet veel aan
Keep smiling, your life is shorter than you think !
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Haha, Emiel, ik ben bang dat de verhalen nu veel korter worden.
Wie wat waar weet ik nog niet, ik wacht nog op een berichtje van Hans, die gaat hem verschepen. Ik hoop dat ie er voor Mustangvalley is....
Ok, hier een paar foto's en voordat jullie dus commentaar gaan geven: IK vind hem heel mooi.
Wat gaat er nog gebeuren: Nieuwe dubbele flowmaster erop, Monte Carlobar en zoals je ziet de enginebay onder handen nemen. Ziet er erger uit dan het is. Gewoon alles eruit, schuren, poetsen en spuiten. Alles werkt, inclusief airco, blower, gauges etc.
Daarna zien we wel, belangrijkste, zsm keuring, kenteken erop en rijden..
Zoals je ziet is de kleur geen Bonnet Blue, maar silver blue, dat stoort mij niet, hij zit netjes in de lak. Voor de rest mist die nog wat details, wat het eigenlijk zou afmaken, maar daar is de prijs ook naar..En het blijft toch wel iets speciaals.

grtz
Eric
Wie wat waar weet ik nog niet, ik wacht nog op een berichtje van Hans, die gaat hem verschepen. Ik hoop dat ie er voor Mustangvalley is....
Ok, hier een paar foto's en voordat jullie dus commentaar gaan geven: IK vind hem heel mooi.
Wat gaat er nog gebeuren: Nieuwe dubbele flowmaster erop, Monte Carlobar en zoals je ziet de enginebay onder handen nemen. Ziet er erger uit dan het is. Gewoon alles eruit, schuren, poetsen en spuiten. Alles werkt, inclusief airco, blower, gauges etc.
Daarna zien we wel, belangrijkste, zsm keuring, kenteken erop en rijden..
Zoals je ziet is de kleur geen Bonnet Blue, maar silver blue, dat stoort mij niet, hij zit netjes in de lak. Voor de rest mist die nog wat details, wat het eigenlijk zou afmaken, maar daar is de prijs ook naar..En het blijft toch wel iets speciaals.

grtz
Eric
Mooie aankoop !!!
Ze schijnen met de originele badges 30% in waarde te stijgen (je weet maar nooit wat je tegenkomt onder het tapijt.)
Meer info en een andere Lone star blue bonnet hier.
Ben heel benieuwd.
Ze schijnen met de originele badges 30% in waarde te stijgen (je weet maar nooit wat je tegenkomt onder het tapijt.)
Meer info en een andere Lone star blue bonnet hier.
Ben heel benieuwd.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Gefeliciteerd Eric. Je bent wel heel erg snel met het aanschaffen van een andere Mustang! Knap van je dat je dat allemaal durft op basis van foto's en telefoontjes.
Ik hoop dat je niet erg vind dat ik wat commentaar ga leveren (?): wat mij gelijk opvalt is de Amerikaanse manier van spuiten: deurslot, deurschakelaar, motorkapscharnieren, rubbers op het spatbord en zelfs een stuk van de firewall hebben ze voor het gemak maar meegespoten. Ook heel erg jammer is dat de emblemen missen en dat het niet de goede kleur is. Dat zijn nu net de dingen die hem zo "speciaal" maken..... nu heb je alleen maar een speciaal (meegespoten?) plaatje in je deur
.
Ik hoop dat je niet erg vind dat ik wat commentaar ga leveren (?): wat mij gelijk opvalt is de Amerikaanse manier van spuiten: deurslot, deurschakelaar, motorkapscharnieren, rubbers op het spatbord en zelfs een stuk van de firewall hebben ze voor het gemak maar meegespoten. Ook heel erg jammer is dat de emblemen missen en dat het niet de goede kleur is. Dat zijn nu net de dingen die hem zo "speciaal" maken..... nu heb je alleen maar een speciaal (meegespoten?) plaatje in je deur
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Ja klopt, had ik al gezien, nieuwe rubbers zijn al besteld, de rest wordt nog bijgewerkt, als die hier is. Is jammer, maar wel te corrigeren.Dakloos schreef:mij gelijk opvalt is de Amerikaanse manier van spuiten: deurslot, deurschakelaar, motorkapscharnieren, rubbers op het spatbord en zelfs een stuk van de firewall hebben (meegespoten?)
Eric
- Mustangdriver
- Contacteer: