Ik heb Vincode en Body tag.
Mogen jullie eens uitvissen of het iets speciaals is. (ik weet het al)
Vin 7F01C187107
Body65A
Color: Blank (niet ingevuld)
Trim 2B
Date: 08D
DSO: 615160
Axle: 0
Trans: W
rara wat is dat?
grtz
Eric
Moderator: Shelby GT-H
Tja Peer, inderdaad , heb je een beetje gelijk in. Enige wat de wagen mist zijn de embleempjes en aangezien er maar 175 wagens gemaakt zijn van dit type, wordt het waarschijnlijk zoeken naar een speld in een hooiberg om die ooit te vinden. Dat de kleur niet helemaal meer origineel is stoort me niet zo. Hij zit goed in de lak. Wielen zijn ook niet de originele, (zouden volgens de specs wheelcaps moeten zijn) maar er zitten nu hele mooie 15" steel styled wheels onder met nieuwe BF Goodrich banden.peer schreef:Altijd mooi zo'n limited edition mustang maar ik zet er dan toch altijd mijn vraagtekens bij als juist de dingen die hem speciaal maken er niet meer bij zitten.
Het geeft me een gevoel van een factory gt zonder de gt onderdelen. Maar zoals zovaak ligt het allemaal aan de prijs die je er voor moet betalen.
Erwin,Erwin schreef:Paar dingen te overdenking:
Deze auto is natuurlijk erg byzonder maar ik denk niet dat de nuchtere Nederlander daar extra voor wil betalen.
- Er zit nogal wat werk aan.
Maar goed, misschien is de auto wel van de eerste eigenaar, heb je een super-prijs afgesproken en kun je de auto zelf super-mooi maken. Ik ben iig erg benieuwd naar het avontuur!
Groetjes,
Erwin