ons verhaal over het ophalen van onze Mustang

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

sieloi2000

ons verhaal over het ophalen van onze Mustang

Bericht door sieloi2000 »

Hallo allemaal,
Hier is dan een overzicht van het ophalen van onze droomauto. Afgelopen donderdag een telefoontje van garage van der Lans; zaterdag is je auto klaar. Oeps en jippieeee, eerder dan dat ik verwacht had daar ik dacht dat we nog een week moesten wachten. Oeps, niet om het geld want ik had het “spaarvarken” al stuk geslagen en het geld stond ongeduldig op de rekening te wachten om overgemaakt te worden, maar ik moest nog wel de verzekering regelen. Dit bleek achteraf een fluitje van een cent, door de goede service van de tussenpersoon en de garage (ging over het type alarm op de auto) was het op donderdag allemaal al geregeld. Goed, dan maar wachten tot het vrijdag wordt, jazeker ik werd alleen maar meer zenuwachtig, maar gelukkig ging vrijdag als een speer voorbij. Ok na een korte nacht is het dan eindelijk zaterdag morgen. We (mijn vrouw en ik) hadden al afgesproken dat we met het openbaar vervoer naar Monster zouden gaan. We hebben niets ingeruild en ik wilde niet dat we met twee auto’s weer naar huis zouden rijden. Zeker niet gezien het feit dat mijn vrouw na de proefrit zei, natuurlijk kopen we die auto!!!! Zij moest zeker genieten van de terugreis. Van Nunspeet naar Monster met het openbaar vervoer waar ik al bijna 24 jaar niet meer ingezeten had, dat wordt een uitdaging. Even via de OV reisplanner gekeken, en daar bleek dat we de trein naar Den Haag moesten nemen dan de tram en als laatste de bus pffffffffffff dat wordt wat. Ok 10:45 we lopen naar het station (is slechts 10 min lopen) en kopen 2 kaartjes. De trein is op tijd en genoeg plek, op naar Utrecht. Vlak voor Amersfoort begint de ellende al, een trein en wisselstoring tussen Amersfoort en Utrecht, de trein gaat niet verder, shit hebben wij weer. Er stond gelukkig een andere trein waar we mee naar Utrecht konden, maar jullie raden het al, afgeladen, dus je betaald voor een zitplaats, maar we moesten ergens tussen een mensenmassa staan. Toen wist ik het weer waarom ik zo’n hekel heb aan het openbaar vervoer. Met een zeer lage snelheid op naar Utrecht. De aansluitende trein naar Den Haag zou vertrekken om 12:29 en we kwamen om 12:26 aan, dus dat wordt rennen naar het andere perron. Gelukkig gehaald en plek zat in de trein; op naar Den haag. In Den Haag aangekomen hadden we toch wel honger dus eerst maar iets te eten en kijken of we de tram kunnen vinden. Na wat omzwervingen en het kopen van een strippenkaart (waar je de helft maar van gebruikt, waar is die tijd van het gewoon kopen van een kaartje) lijn 4 naar de Uithof genomen. We moesten bij De Rade eruit en dan lijn 35 nemen naar Hoek van Holland, deze ging om 14: 25 en was zowaar op tijd. En ja hoor eindelijk 14:50 we waren in Monster aangekomen, “slechts” 4 uur na ons vertrek blurb!!, nee, geef mij maar de auto !!!! En daar stond tie dan onze droom, te glimmen in de showroom. Na de gewoonlijke zaken als papierwerk uitleg van alle knopjes, koffie en de bos bloemen konden we vertrekken. Even de stoel zo zetten dat ik lekker relaxed achter het stuur zit en dan starten….. wauw wat een geluid hier had ik de laatste tijd zovaak over gedroomd, maar in het echt klinkt het nog beter. Wat een genot, de power, het glimmen van de auto, met z’n tweetjes in onze droom. Een heerlijk ritje van Monster naar Nunspeet af en toe even op z’n staart trappen en dan weer relaxed rijden. Wat me opviel is het bekijks wat je hebt, verscheidende mensen kregen pijn in hun nek om je auto te bewonderen. Toch wel vermoeid (door die “heerlijke” treinreis) om 17:00 thuis gekomen. Daar staat hij dan naast het huis te glimmen en ik kan maar niet stoppen om regelmatig even buiten te kijken hoe mooi de auto wel niet is. Vandaag (zondag) gaan we zeker een paar rondjes rijden om te blijven genieten van onze droom…….
Siep
martijn
Contacteer:

Bericht door martijn »

Gefeliciteerd met jullie mooie cabrio. En nu maar hopen op heel veel zonnige dagen dit jaar.
Je mag altijd wat foto's plaatsen op dit forum hoor. :)
NOW 1966 coupe L6
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Nou, wat een uitgebreid verslag, laat de mooie foto's maar komen... Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst, hopelijk wordt het snel zomer voor jullie. Vergeet de zonnebrand niet.

Aron
PoisonIvy66

Bericht door PoisonIvy66 »

hoi Siep,

Gefeliciteerd! Dat je nog de tijd kunt nemen om zo'n lang verhaal te schrijven. Ik zou rijden, rijden en nog eens rijden.....

Maar kun je ook nog even tijd maken voor een paar foto's. Ik ben ook wel heel benieuwd.

Gr. Roel
...Happiness is the road...
stephan verhagen

Bericht door stephan verhagen »

Siep zei:
Even via de OV reisplanner gekeken
OV reisplanner, staat dit voor Ontzettend Vertraagd reisplanner :?:

Wel veel plezier en veilige kilometers toegewenst.

Gr.
Stephan
Coupe 67
Fastback 67
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Gefeliciteerd met het ophalen. Dat je er maar veel veilige mijlen/kilometers in mag verslijten :D En om foto's hoef ik denk ik al niet meer te vragen :D
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Claire

Bericht door Claire »

Siep, gefeliciteerd met de mooie wagen.
Erg leuk verslag, ik was bijna vergeten hoe het openbaar vervoer ook alweer (niet) werkte. Veel veilige miles toegewenst
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
NordicDawn

Bericht door NordicDawn »

Gefeliciteerd met de mooie wagen :) en veel veilige km's toegewenst!
1970 Mustang Hardtop
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Siep van harte met dit mooie exemplaar.Nu nog zon,en dan komt het grote genieten.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
sieloi2000

Bericht door sieloi2000 »

De foto's zullen waarschijnlijk volgende week komen, we zouden vandaag een fotosessie houden, maar het weer zit niet echt mee. Regen nodigt niet uit tot het openen van het dak. Dus zodra de zon schijnt gaan we de foto's maken en zetten we ze on-line. :blink1:
MUSTANG GT CONVERTIBLE 4.6 V8

Siep
1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

Gefeliciteerd met jullie mooie wagen!
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Mustang68

Bericht door Mustang68 »

Weer een mustang rijder erbij in de buurt. Ik wens jullie veel mooi weer van het jaar :-)

Jacco
vozzy
Contacteer:

Bericht door vozzy »

Gefeliciteerd met jullie auto, en nu maar hopen dat het weer een keer beter wordt....ik weet wat jullie bedoelen.............zucht!
1966 Ford Mustang convertible automatic 302
1972 VW Kever 1302
2015 Ford Galaxy
2009 VW Golf Plus
FordJW
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door FordJW »

Gefeliciteerd met jullie mooie Convertible. De Veluwe wordt steeds mooier
8)
Jan-Willem Adams
Adams Classic Cars
web: www.AdamsClassicCars.nl
mail : info@adamscc.nl
Mustang_bartje
Contacteer:

Bericht door Mustang_bartje »

gefeliciteerd met de stang! veel rijplezier. En je zal nog vele malen meer worden bekeken als je onderweg bent!
Mustang 2006 blauw
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”