Ik ben Patrick 42 jaar en kom uit Maastricht.
Mijn vrouw en ik zijn gelukkig getrouwd ( zij gelukkig en ik getrouwd
En we hebben 2 fantastische kids, een zoon van 15 en een dochter van 12. Beide gek op oldtimers en Harley Davidsons. ( waar ik er ook nog 2 van heb, een Fatboy 2001 en een Sportster 1200 hardtaill met springer voorvork 1988 )
We hebben nu sinds Juni een Ford Mustang Coupe 1971 302 V8.
We zijn de eerste Nederlandse eigenaren en de auto komt uit California en is dit jaar naar Nederland gekomen.
We hebben al de nodig kleine dingetjes vervangen zoals, een Retrosound radio en een nieiwe speaker voor in het dashboard, nieuwe led lampjes dashboard, shifter en klokje.
Rubbers die al vervangen zijn ( en er moeten er nog een paar
Nieuwe uitlaatpot van Flowmaster de super 44 ( top geluidje nu )
Ik ga nog nieuwe shockbrekers bestellen en een verhogingssetje plaatsen ( wat al bij de auto zat ) voor de bladveren achter.
Wil graag de auto achter iets hoger hebben.
Maar het belangrijkste is nu wachten op de nieuwe bougies, NGK iridiums.
De auto loopt nog niet zoals het hoort, de bougies die er nu in zitten zijn behoorlijk zwart.
Ik zoek dus nog een goede garage of persoon die eens naar de timing/afstelling wil kijken. Heb er wel al een fles van Wynss fuel en carb cleaner in de tank gedaan en hoop tot dat al een verandering gaat opbrengen.
Mijn buurman heeft een Ford Ranchero van 1977 en samen gaan we ( als het weer meezit
op het DM&FF, veel plezier en veilige kilometers gewenst met je Mustang. Wij zijn overigens gek op foto's, dus......