Hallo allemaal!

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Tomasmustang

Hallo allemaal!

Bericht door Tomasmustang »

Even wat achtergrond info over mijzelf en mijn nieuwe aanwinst: 1970 Mustang convertible 302ci.

Mijn naam is Tomas Fransen en ben woonachtig in Amsterdam en editor, cameramna van beroep. Zo ongeveer 10 jaar geleden mijn eerste US classic car gekocht, een 1973 Cadillac Eldorado convertible. Super gave bak die nog vrij origineel was maar naar later bleek ook een versleten motor had. Toch 7 jaar heel veel plezier van gehad en de auto zelf opgeknapt. Met behulp van de service manual en internet zelf een andere 500ci motor geplaatst omdat de oude versleten was. Goedkopere optie dan een revisie. Toch altijd blijven rondkijken naar een wat sportievere US convertible. Mijn ook was gevallen op een 1969 Mercury Cougar convertible die ik in online in de US te koop had zien staan. Supermooie auto maar is m niet geworden. Toen kwam ik mijn huidig auto tegen op , jawel: e-Bay! Zag er allemaal heel goed uit op foto's en video's. Ik wist dat het een flink risico was om een auto , zonder hem gezien te hebben vanuit het buitenland te halen. De auto stand in Texas bij een handelaar. Beetje naief maar goed, ik ben to aankoop overgegaan en de auto laten verschepen naar Nederland. Al met al flink wat kosten gemaakt om de auto hier te krijgen. Natuurlijk was het op de foto's allemaal iets mooier dan in het echt, :roll: : achterstallig onderhoud en de auto liep ook niet. Het hel verhaal zal ik wel posten in een ander bericht, misschien kan het anderen helpen met hun keuze een auto uit de US te importeren. Er zijn nog verschillende zaken aan de auto die ik moet fixen en hoop hier op het forum technische tips te kunnen krijgen om dit voor elkaar te krijgen. Ik ben geen monteur en probeer zoveel mogelijk zelf te doen, maar soms mis je toch de ervaring. Daarom lijkt me dit een mooie plek om informatie uit te wisselen.
saf1908

Re: Hallo allemaal!

Bericht door saf1908 »

Welkom Tomas en een leuke intro.
Ik waardeer je iewat naïeve aankoop wel en soms volgt een mens gewoon zijn hart. Ongetwijfeld zal hij vroeg of laat wel naar jouw smaak zijn.

Ik overweeg eenzelfde traject, dus meer details over je online aankoop en het proces erna interesseert me zeker. Het aangegeven andere topic met jouw ervaringen zal ik dan ook met interesse gaan volgen.
1966 Mustang Fastback
Big_fun_58

Bericht door Big_fun_58 »

Hoi Tomas, Welkom!!!
:D
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Welkom op het forum :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gearz
Super User

Bericht door Gearz »

Welkom op het forum Thomas,

Toch bijzonder, weer eens een '70er en dan ook nog een convertible.
Ben benieuwd naar de vorderingen, veel succes en vraag gerust.

Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Erwin2

Bericht door Erwin2 »

Welkom Thomas! Leuk een 1970-er erbij. Ik vind het de mooiste!
1970 Mach 1 428 CJ
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”