Tsja, volgens mij is alles al zo'n beetje gezegd. Ligt er echt aan wat je zelf het mooiste vind.
Velgen voor de SN95 zijn moeilijk te vinden maar niet onvindbaar. Er staan vrij regelmatig toch wel setjes op marktplaats. Let alleen wel op de ET-waarde, ga niet hoger dan et30, dan zul je zeker spacers nodig hebben.
Ik heb zelf ook Cobra R velgen via marktplaats gevonden. Met een correcte maat, daarvoor had ik velgen van een 2009 GT met een te hoge Et-waarde, waarbij spacers dus noodzakelijk waren om het een beetje te laten lijken.
Bovendien kun je problemen krijgen met je stuuruitslag, ik heb die van mij aangepast zodat hij niet meer aanliep tegen chassis en stabilisatorstang (is namelijk apk afkeur).
Als je het mij vraagt vind ik Cobra velgen of Saleen velgen het mooist onder een SN95, Daarnaast is de FR500 ook een mooie velg, Bullit-velgen kom je nog wel eens tegen en is een beetje standaard maar best ok.
je kunt wel "europese" velgen nemen maar dan moet je met vulringen gaan werken om tot de juiste naafmaat te komen. Anders gewoon van Americanmusle bestellen, die FR500 velgen heb je voor €800,- op de stoep staan. Succes met de zoektocht.