Mensen verklaarden me voor gek, maar 10 jaar later kan ik zeggen dat het de juiste beslissing is geweest, en dat Mustangs een groot deel van mijn leven zijn.
Ik wil graag een paar mooie momenten van de afgelopen 10 jaar met jullie delen.
Op de dag dat ik de auto ging ophalen. Vanwege een slechte accu startte de auto niet meer na deze foto

Trots als een pauw bij het kasteel van Vianden, Luxemburg, mei 2006

In juni 2006 op pad met de DMFF Forumrit naar Normandië. Op de Pont de Normandy. Ik rijd links. Wie herkennen we nog meer?

Overal heen: kamperen in Zuid-Duitsland, augustus 2007

DMFF Winterrit, 2008

Weg met de oude plastic koplampen! Nieuwe lampen met angel eyes in maart 2008

Rondje op Circuit Park Zandvoort, juni 2009

Wie kan de winterrit van 2010 vergeten? Er was 's nachts een bak sneeuw gevallen maar we gingen gewoon door - zij het langzaam.
https://www.youtube.com/watch?v=8nIPRs9KukM

En toen ging hij weg... Verkocht op 14 april 2010. Maar er kwam iets mooiers voor terug!

Nog zonder kenteken, gekocht zonder hem in het echt gezien te hebben, maar daar stond hij!

Eerste roadtrip: Midden-Frankrijk, juni 2010.

Rijden in een Mustang is leuk, maar andere mensen blij maken met een Mustang is leuker. Tijdens een rit voor gehandicapten, 30 april 2011

Het tofst was een Hoogvliegersdag in september 2011. Kinderen met vreselijke ziektes een leuke dag bezorgen, en aan het eind van de dag met z'n allen op de landingsbaan van Rotterdam Airport. Mijn auto rechts naast de gele crashtender, achter de politiejeep.

Een Mustang blijft nooit alleen... In augustus 2012 kochten we deze 86 cabrio.

Natuurlijk was er maar één auto geschikt voor de dag der dagen...

Ook op de huwelijksreis natuurlijk... een blauwe Mustang

Terug naar Frankrijk in september 2013: Twee weken Normandië en Bretagne. Dat kostte 583 liter benzine... Op de foto Mont St. Michel

Samen met andere oldtimers op de veerboot tijdens een puzzelrit in september 2013... Met het dakkie open natuurlijk. Deze cabrio hebben we net verkocht

In november en december 2013 stond de Mustang in het Ford Museum in Hillegom ter ere van 50 jaar Mustang

Gezinsuitbreiding betekende een nieuw familiehok. Maar wel iets dat pastte bij de Mustang - mei 2014
De grootste Mustangmeeting ooit in Europa: 1000 Mustangs! 50 jaar Mustang in Keulen, 6-7 juni 2014

15 minutes of fame: interview met Autoweek tijdens Mustang Valley 2015
https://www.youtube.com/watch?v=lyBJxZej7Ds

En nu kijken we uit naar nieuwe avonturen met mijn dochter en de Mustang!