Te koop;
- Gereviseerde jaren 70 C4 automaat voor 164 tands flexplate, met peilstok in carterpan. €650,-
- Bijpassende gereviseerde koppelomvormer €180,-
- Nieuwe Summit olie filter relocation kit SUM G4985-1, tevens geschikt om bijvoorbeeld een olie koeler aan te sluiten. €40,-
te koop; gereviseerde c4, Canton carterpan en ...
Moderator: Shelby GT-H
- tminus3
- Donateur 2014
- Contacteer:
te koop; gereviseerde c4, Canton carterpan en ...
Laatst gewijzigd door tminus3 op za 09 mei, 2015 12:52, 2 keer totaal gewijzigd.
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
No show, all go!
Re: te koop; gereviseerde c4, Canton carterpan en ...
jammer net een gekocht bij summit....tminus3 schreef: - Nieuwe Canton CTR-15-630 roadrace carterpan voor Ford 289/302. ,-
wat heb jij er nu onder voor je 347 stroker?
gtz paul
- tminus3
- Donateur 2014
- Contacteer:
Re: te koop; gereviseerde c4, Canton carterpan en ...
Hoi Paul,
Ik gebruik nu een verbouwde standard carterpan met 6,4 liter inhoud, maar nu het tempo op de circuits langzaam aan omhoog gaan, wordt het hoog tijd voor iets beters.
Ik was afgelopen zomer al begonnen met het kopiëren van de Canton, aan de hand van foto's. Maar ik kwam toch wat details te kort. Dus heb ik er maar eentje besteld om een goed voorbeeld te hebben.
Ik gebruik nu een verbouwde standard carterpan met 6,4 liter inhoud, maar nu het tempo op de circuits langzaam aan omhoog gaan, wordt het hoog tijd voor iets beters.
Ik was afgelopen zomer al begonnen met het kopiëren van de Canton, aan de hand van foto's. Maar ik kwam toch wat details te kort. Dus heb ik er maar eentje besteld om een goed voorbeeld te hebben.
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
No show, all go!