heeft iemand nog een 302 :boss, dart of mexico blok liggen ?
of weet er iemand waar ik deze redelijk goedkoop kan kopen in nederland...
Moderator: Shelby GT-H
Dieselhead schreef:
en wat is er mis met je blok?
het is toch normaal dat er geen lucht langs de zuigerveren weg loopt ofwel?tminus3 schreef:*edit* is je blok al ingelopen en heb je al een normale compressietest gedaan. Ik weet niet wat je wil bereiken met je huidige testmethode?
Ligt er maar aan hoeveel druk je in die cilinders pompt, en of de zuigerveren al ingelopen zijn. Het is i.i.g geen standaard testmethode waarvan je de bevindingen kunt vergelijken. Een compressie of leakdowntest geeft je meetbare resultaten waarmee je cilinders onderling kunt vergelijken, en die je kunt staven aan gegevens uit o.m je werkplaatshandboek.paulus78 schreef:het is toch normaal dat er geen lucht langs de zuigerveren weg loopt ofwel?tminus3 schreef:*edit* is je blok al ingelopen en heb je al een normale compressietest gedaan. Ik weet niet wat je wil bereiken met je huidige testmethode?
dieselhead: ja kleppen dicht en in een bougie gat
Ik denk niet dat fabrieksspecs hier echt van toepassing zijn Ando..Ando schreef:Wat is je zuigerspeling? En het slot van je zuigerveren? Wat zijn de fabrieksspecs? Vallen je maten binnen de toleranties?
Groen ??DennisII schreef: Rookt ie wit, zwart, blauw of groen?
DennisII schreef:Jaja, die frituurvet rijders...Groen ??![]()
![]()
![]()