http://www.americancarfestival.nl
Tevens kermis.

Moderator: Shelby GT-H
Ik ook maar het ziet er niet best uit.....Gearz schreef:Zondag Jongens en meiden !
Ik hoop dat het weer goed is....

Ik heb persoonlijk echt geen Bentley gezien...Dakloos schreef:Wat deden die foeilelijke nieuwe Bentleys met Duits kenteken daar eigenlijk? Ik snap niet dat zoiets toegelaten wordt door de crew op een American Car Festival
Ehmmm.....jaGearz schreef:Enkel een paar Chrysler 300C 's zoals achter deze Mustang, bedoel je die niet ?
Ik heb er niet goed op gelet maar het zou zomaar kunnen dat die veraf bril voorlopig nog niet nodig is Erwin.Dakloos schreef:Dacht toch echt iets van een "B" gezien te hebben in de gril. Heb ik nu voor veraf ook al een bril nodig?

Pffff.....dat scheelt weer een slapeloze nacht....thanks!Gearz schreef:Ik heb er niet goed op gelet maar het zou zomaar kunnen dat die veraf bril voorlopig nog niet nodig is Erwin.
Die "Bentley" wannabee grilles zijn tegenwoordig verkrijgbaar voor de 300C Chryslers.![]()
Dan is dat dus een Brysler... ?Gearz schreef: Die "Bentley" wannabee grilles zijn tegenwoordig verkrijgbaar voor de 300C Chryslers.