nieuweling

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

steven1191

nieuweling

Bericht door steven1191 »

Hallo allemaal!

ik heb mij sinds enkele dagen aangemeld op het forum om mijzelf te orienteren.
Het is dan ook mijn droom om een Mustang tussen de jaren 65-73 op te gaan bouwen en deze met volle trots rond te toeren.
Helaas ben ik nu nog geen gelukkige mustang rijder maar wie weet in de toekomst!
Of natuurlijk een begin met de minder populaire modellen welke al vrij snel betaalbaar zijn. :lol:

mijn naam is Steven.
21jaar en vanaf 01-01 22jaar oud/jong.
wonend rondom eindhoven.

groetjes!
Ammy

Re: nieuweling

Bericht door Ammy »

Welkom bij de club van mede mustang fanaten ;)

Leuke plannen in elk geval, ben benieuwd waar het schip zal stranden en welk modeljaar dan toch de gelukkige wordt om weer helemaal door jou opgeknapt wordt!
En Eindhoveeeeuh, lekker dichtbij mijn normale woonplaats in Belgie ;) Wie weet komen we elkaar dus wel eens tegen
1969 Grabber Blue Shelby GT350
Black Audi Q5 3.0 Diesel
Big_fun_58

Bericht door Big_fun_58 »

Hey Steven,
Welkom "Jonguh"!! :lol:
Ik zie al de eerste verschijnselen van een hardnekkig Mustang virus. Als je daarmee besmet bent...... :mrgreen:
Komt allemaal goed. Misschien zien we je volgend jaar bij de Amerikanen meetings in Eckersrijt?

CU!

Gr. Jan
It's the M@DM@N.......... #>B-)
steven1191

het virus heeft me al vanaf dat ik een jaar of 8 ben, een kennis had een mustang '65 cabrio, fel blauw van kleur, en van binnen compleet wit leer.
dat heeft mij al verkocht en het is alleen maar blijven groeien gelukkig.

ik hoop ergens een goedkope auto op te kop te kunnen tikken of een leuke donor te vinden haha.

moet toch maar eens beginnen met sparen!
fuel66

Bericht door fuel66 »

minder populaire modellen : hmmmmm Mustang is Mustang, en het klopt dat daarin smaak verschillen, maar elk model heeft zijn eigen uitstraling wat voor die tijd bestemd was, wat ik bedoel te zeggen

alle modellen zijn populair, wat verder niets met de aanbiedingsprijs te maken heeft. Wat wel met prijs heeft te maken is de staat, onderhoud, en gebruik van de Stang. Goedkoop is dan ook vaak duurkoop.

Verder heb je zelf een link geplaatst van een Grande voor 3500 euro als project: mooie prijs voor deze wagen, dus waarom niet iets voor jezelf zou ik zeggen?. want dat zijn prijzen die je gemiddeld ook
voor de zoals je zelf omschrijft mindere modellen.

Dus welkom en succes met je zoektocht.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
steven1191

heyhey!

ik bedoel met de minder populaire modellen de modellen als 95-99 deze zijn qua prijs veel lager dan de 63-73 modellen.
dus dat zou een leuk begin zijn voor rond te rijden in een mustang met de vooruitzichten naar een echter oldskooler.

die advertentie lijkt me echt top alleen heb ik er op dit moment het geld (nog) niet voor helaas.
daar baal ik al genoeg van haha. maar dacht bij mezelf misschien iets voor een andere liefhebber :mrgreen:
frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

Aloha Steven

welkom op t forum! Voor een 'minder' populaire gaan? Gewoon je droom achtervolgen, geduld hebben, en de voor jou populairste Mustang kopen!

gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
steven1191

daar heb je een punt!

heb nu een peugeot 107 van het werk (soort lease auto).
voel me wel erg klein, en helemaal als ik aan het rondrijden ben en aan een mooie mustang denk hahahaha
fuel66

Bericht door fuel66 »

oei brand je je alweer: juist dat zijn populaire modellen waar de meeste van rondrijden hahahahah welkom in de wereld van de Mustang!. Natuurlijk zit ik je een beetje te Stangen (leuk woord).
en ik snap je wel etc. En het zou zomaar kunnen dat je ineens nooit weer anders wilt rijden als je eenmaal in de SN95 Mustang rijd!.

Hoe dan ook, het virus heeft je besmet merk ik 8) dus volg je droom!
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
steven1191

Misschien dat minder populair ook niet de juiste woordkeuze is haha.

persoonlijk vind ik de echte oudjes eyecatchers en heb ik het daarop beoordeeld. ik krijg van een mede DMFF lid binnenkort foto's van een 95er, wie weet ben ik alsnog verkocht!
frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

steven1191 schreef:daar heb je een punt!

heb nu een peugeot 107 van het werk (soort lease auto).
voel me wel erg klein, en helemaal als ik aan het rondrijden ben en aan een mooie mustang denk hahahaha
dan zal maar niet verklappen wat ik onlangs als 6e hands 'daily' gekocht heb.... :P

Wat mijn redenatie altijd was, dat als je maar elke keer wat geld opzij zet dat je er vanzelf komt (ok het duurt dan wel effe)! Vergeet ook niet dat als je voor een 'goedkoper' model gaat, je daar ook een hoop geld aan kwijt bent (benzine, verzekering, onderhoud etc) waardoor het weer langer duurt voordat je je echte droomauto kan kopen ;)
maar goed het besluit is aan jezelf natuurlijk, kijk gewoon eerst even rustig rond hier en bezoek wat meetings (altijd beter dan foto's)!

groeten
frank
Focus ST 2.5 2006
1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Welkom op het forum, Steven.
Het Mustang virus is erg besmettelijk, en voor je het weet heb je niet aan 1 Mustang genoeg. :mrgreen:
Veel succes met je zoektoch naar geen geschikte.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

Welkom,

Ook ik woon rondom Eindhoven :D Uit eindelijk wonen we allemaal rondom Eindhoven als je Eindhoven als midden-punt neemt :D
Maak ik uit je verhaal op dat je opzoek bent naar een project om op te knappen ? Weet je al of je voor een Coupé, Fastback (sportsroof ) of Cabrio gaat ?
Normaal zijn de Coupés iets goedkoper dan de fastbacks en de cabrio's en de hangt de waarde van je eindresultaat af van je restauratie. Of je het Restomod of Origineel gaat.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
steven1191

Voorkeur naar sportsback, 2e keuze is een coupe. Een convertible is niet mijn ding eerlijk gezegd.
Ik wil inderdaad een project in de toekomst maar eerst heel goed orienteren waar ik in de toekomst aan ga beginnen haha
frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

'69 fastback nemen joh, mooiste model dat er is :mrgreen: (ok laat maar komen... :P )

vergeet niet bij een project de kosten van aanschaf minimaal x2 te doen voor dat je er eenmaal mee klaar bent. Voordeel van een project is wel dat je de wagen van binnen en buiten tot op elk boutje leert kennen, en zeker bent van alles dat vervangen word en de kwaliteit waarmee dat gebeurt! Bij een Mustang 'zonder' werk weet je dat nooit 100% zeker. Voorheen kreeg ik al rode vlekken in mn nek als ik aan een project wagen dacht, maar nu ik er aan begonnen ben nog geen dag spijt van gehad! :) Als je vragen hebt over bepaalde dingen gewoon lekker op het forum posten, daar is het voor!

groeten
Frank
Focus ST 2.5 2006
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”