De Mustang ('73 grande) die ik een paar weken geleden heb gekocht had een goed gevulde kofferbak. Deze zat nl. vol met oude onderdelen. Dit zijn onderdelen van o.a. de oude gas installatie en de (er uit gesloopte) airco en wellicht nog wat spul. Omdat ik nog maar net kom kijken en niet goed kan inschatten wat ik wel/niet zou moeten bewaren (uit oogpunt van herbruikbaarheid of omdat iets origineels is) heb ik er foto's van gemaakt die hieronder volgen. Ik schrijf er bij wat ik er van denk of wat ik er mee wil doen en ik zou het waarderen als deze en gene mij kan vertellen of ik het bij het juiste eind heb.
Komt ie:

Dit is erg zwaar. Eerst dacht ik dat het een startmotor was maar ik zie er geen stevige kabels uitkomen, enkel 2 leidingen (voor olie of lucht?) en 1 lullig draadje. Ik ben erg benieuwd wat dit is en of het zo origineel is dat ik het moet behouden.

Deze twee metalen onderdelen zouden wel eens met het vorige onderdeel te maken kunnen hebben. Zware metalen ophangingen. Leuk voor oud ijzer of bewaren?

Dit zijn 4 onderdelen.
- De onderste is een onherkenbaar stuk ophanging. Oud ijzer?
- Het wieltje heeft denk ik ooit een v-snaar op spanning gehouden. Oud ijzer?
- Dat kleine koel elementje vind ik wel apart. Dat kan toch niet van de airco zijn? Maar waar van dan wel?
- De ronde cilinder heeft geen opschrift helemaal niks. Ik heb geen idee wat het is. Olie of lucht reservoir? Druk vat? ben enkel nieuwsgierig naar wat het kan zijn. Lijkt me dat dat weg kan.

Dit lijkt me eerder een onderdeel van de airco maar eigenlijk wel weer heel erg groot voor in een auto. Maar ja, 't ligt er wel bij en het is geen radiateur. Het apparaat is ongeveer 2cm dik. Waar laat je zo'n ding dan in de auto?

Dit is geloof ik de oude verdamper uit de vorige LPG installatie. Heeft dat nog waarde?

De lucht-inlaat/filter van de vorige LPG installatie. Oud ijzer of kan iemand hier nog blij mee worden? kan het me niet voorstellen maar je weet 't niet...)

Dit is de originele lucht-inlaat. Ik heb het idee dat die metalen ring met gaatjes in het midden niet origineel is. Kan dat kloppen? En dat de gaten waar die 2 buizen doorheen gaan lijken er wel ingeknipt met een heggenschaar. Is raar?
Dit is het enige onderdeel waarvan ik zelf het gevoel heb het misschien te moeten houden omdat het een origineel stukje auto is. Is dat aan te raden?

Dit is een onderdeel waarvan ik geen idee heb wat het is en of iemand er nog iets mee zou kunnen...

Een of ander pompje? Lijkt me het bewaren niet waard.
Ik ben erg benieuwd naar de reacties. Ik hoop eigenlijk dat ik bijna alles weg kan gooien maar ik wil toch graag zeker zijn dat ie niks "verkeerds" weg gooi. Al kan ik me niet voorstellen dat hier iets tussen zit dat ik zou moeten bewaren (behalve misschien de oude lucht-inlaat).
Groeten,
Vin.