Nieuw Lid
Moderator: Shelby GT-H
Nieuw Lid
Hallo allemaal,
IK ben Vincent username Vicenzo.
Sinds de film gone in 60 seconds smoorverliefd op een Ford Mustang Fastback '65t/m'69.
Nu heb ik sinds een maand of 4 een drang om een oude auto te kopen en op te knappen dus ik ben sinds een 1,5 maand het internet aan het afspeuren naar mustangs die mij interesseren.
Ik ben redelijk handig (timmerman) en help sinds een jaar 1 a 2 dagen in de week in een Toyota landcruiser garage om te leren sleutelen, wat mij (al zeg ik het zelf) goed afgaat.
Het lijkt mij ook super gaaf om mijn eigen fastback te kopen en hiermee aan de slag te gaan, en mee te touren.
Ik ben een echte newbie op het gebied van Mustangs dus daarom heb ik mezelf aangemeld op deze site om me in te leven in deze prachtige auto en het een en ander van jullie op te steken.
Op dit moment ben ik nog druk aan het sparen en rustig aan het bekijken wat er op de markt is, ik wil namelijk geen impuls aankoop doen en echt iets kopen waar ik mijn ziel en zaligheid in kan leggen.
Hebben jullie tips wat betreft het zoeken van mustangs hier in nederland of het buitenland?
Ik hoop veel te leren van jullie en hopelijk kan ik jullie ook helpen:)
Groetjes,
Vicenzo
IK ben Vincent username Vicenzo.
Sinds de film gone in 60 seconds smoorverliefd op een Ford Mustang Fastback '65t/m'69.
Nu heb ik sinds een maand of 4 een drang om een oude auto te kopen en op te knappen dus ik ben sinds een 1,5 maand het internet aan het afspeuren naar mustangs die mij interesseren.
Ik ben redelijk handig (timmerman) en help sinds een jaar 1 a 2 dagen in de week in een Toyota landcruiser garage om te leren sleutelen, wat mij (al zeg ik het zelf) goed afgaat.
Het lijkt mij ook super gaaf om mijn eigen fastback te kopen en hiermee aan de slag te gaan, en mee te touren.
Ik ben een echte newbie op het gebied van Mustangs dus daarom heb ik mezelf aangemeld op deze site om me in te leven in deze prachtige auto en het een en ander van jullie op te steken.