Nieuw Lid
Moderator: Shelby GT-H
Nieuw Lid
Hallo allemaal,
IK ben Vincent username Vicenzo.
Sinds de film gone in 60 seconds smoorverliefd op een Ford Mustang Fastback '65t/m'69.
Nu heb ik sinds een maand of 4 een drang om een oude auto te kopen en op te knappen dus ik ben sinds een 1,5 maand het internet aan het afspeuren naar mustangs die mij interesseren.
Ik ben redelijk handig (timmerman) en help sinds een jaar 1 a 2 dagen in de week in een Toyota landcruiser garage om te leren sleutelen, wat mij (al zeg ik het zelf) goed afgaat.
Het lijkt mij ook super gaaf om mijn eigen fastback te kopen en hiermee aan de slag te gaan, en mee te touren.
Ik ben een echte newbie op het gebied van Mustangs dus daarom heb ik mezelf aangemeld op deze site om me in te leven in deze prachtige auto en het een en ander van jullie op te steken.
Op dit moment ben ik nog druk aan het sparen en rustig aan het bekijken wat er op de markt is, ik wil namelijk geen impuls aankoop doen en echt iets kopen waar ik mijn ziel en zaligheid in kan leggen.
Hebben jullie tips wat betreft het zoeken van mustangs hier in nederland of het buitenland?
Ik hoop veel te leren van jullie en hopelijk kan ik jullie ook helpen:)
Groetjes,
Vicenzo
IK ben Vincent username Vicenzo.
Sinds de film gone in 60 seconds smoorverliefd op een Ford Mustang Fastback '65t/m'69.
Nu heb ik sinds een maand of 4 een drang om een oude auto te kopen en op te knappen dus ik ben sinds een 1,5 maand het internet aan het afspeuren naar mustangs die mij interesseren.
Ik ben redelijk handig (timmerman) en help sinds een jaar 1 a 2 dagen in de week in een Toyota landcruiser garage om te leren sleutelen, wat mij (al zeg ik het zelf) goed afgaat.
Het lijkt mij ook super gaaf om mijn eigen fastback te kopen en hiermee aan de slag te gaan, en mee te touren.
Ik ben een echte newbie op het gebied van Mustangs dus daarom heb ik mezelf aangemeld op deze site om me in te leven in deze prachtige auto en het een en ander van jullie op te steken.
Op dit moment ben ik nog druk aan het sparen en rustig aan het bekijken wat er op de markt is, ik wil namelijk geen impuls aankoop doen en echt iets kopen waar ik mijn ziel en zaligheid in kan leggen.
Hebben jullie tips wat betreft het zoeken van mustangs hier in nederland of het buitenland?
Ik hoop veel te leren van jullie en hopelijk kan ik jullie ook helpen:)
Groetjes,
Vicenzo
- Big_fun_58
Re: Nieuw Lid
Hoi Vicenzo,
Goede smaak hoor en je pakt het goed aan.
Kijken, aanmelden op het Forum, sparen en (alvast) leren sleutelen. Jij gaat het wel redden!!
Een mooie Fastback die kom je heus wel eens tegen. Heb geduld!
Gr Jan
Goede smaak hoor en je pakt het goed aan.
Kijken, aanmelden op het Forum, sparen en (alvast) leren sleutelen. Jij gaat het wel redden!!
Een mooie Fastback die kom je heus wel eens tegen. Heb geduld!
Gr Jan
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Goed dat je jezelf eerst goed verdiept. Mustangs zijn niet goedkoop en er staat veel brol tussen.
Als je zelf één opknapt, weet je natuurlijk wat er onder zit. Een restauratie kost behoorlijk geld op het einde van de rit, dus neem best wel een basismodel dat in afgewerkte staat een bepaalde waarde houdt. Met een fastback zit je alleszins goed!
Hollandranch heeft een model staan voor een goede prijs, die na restauratie zeker een hoge eindwaarde heeft, misschien die even bekijken?
Als je zelf één opknapt, weet je natuurlijk wat er onder zit. Een restauratie kost behoorlijk geld op het einde van de rit, dus neem best wel een basismodel dat in afgewerkte staat een bepaalde waarde houdt. Met een fastback zit je alleszins goed!
Hollandranch heeft een model staan voor een goede prijs, die na restauratie zeker een hoge eindwaarde heeft, misschien die even bekijken?
Durango coming up
Hey Vincenzo
welkom op t forum, en succes bij de zoektocht! mocht je besluiten uit de US te importeren vergeet niet dat er dan nog kosten betreft import en vervoer bij komen
gr
Frank
welkom op t forum, en succes bij de zoektocht! mocht je besluiten uit de US te importeren vergeet niet dat er dan nog kosten betreft import en vervoer bij komen
gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
welkom,
toch jammer dat bouwjaar 70 net weer buiten het bootje pist
toch jammer dat bouwjaar 70 net weer buiten het bootje pist
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
- Mustangflip
Dat heeft een reden Niels...

-Mustang Mach 1 1969 V8 429
Live is not about miles to the gallon but smiles to the gallon !
Live is not about miles to the gallon but smiles to the gallon !
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
please explain

1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
- CobraJet1970
Haha,
Ja Flip , ken uw mening
Ja Flip , ken uw mening
Grtz Chevy
1970 Mustang Sportsroof Mach 1 Grabber Orange Shakerhood
1967 Mustang Coupe A-code Grabber Blue C4 (VERKOCHT)
1970 Mustang Sportsroof 302 Electric Blue T5z, 9 inch 3.55
2003 Dodge Ram 1500 Hemi 5.7L Black
1970 Mustang Sportsroof Mach 1 Grabber Orange Shakerhood
1967 Mustang Coupe A-code Grabber Blue C4 (VERKOCHT)
1970 Mustang Sportsroof 302 Electric Blue T5z, 9 inch 3.55
2003 Dodge Ram 1500 Hemi 5.7L Black
- grandmaster n
In de originele film "Gone in 60 seconds" zat een 1973 Ford Mustang Mach 1. Telt die niet?
gr
gr
Welkom op het forum, en veel succes met de zoektocht naar een voor jou passende Mustang 
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023