Newbie met een Mustang ll Mach 1
Moderator: Shelby GT-H
Newbie met een Mustang ll Mach 1
Hallo
IK ben een alleenstaande vader van 2 kleine kids en heb sinds kort een projectje aangeschaft voor aankomende zomer.
Helaas heb ik maar een heel klein budget,maar ben vast niet de enige hier.
Ik denk dat het een meerjarig projectje gaat worden.
Ik hoop hier met wat meerdere Mustang liefhebber ervaringen uit te kunnen wisselen.
Ik zal nu even een paar fotootjes uploaden
IK ben een alleenstaande vader van 2 kleine kids en heb sinds kort een projectje aangeschaft voor aankomende zomer.
Helaas heb ik maar een heel klein budget,maar ben vast niet de enige hier.
Ik denk dat het een meerjarig projectje gaat worden.
Ik hoop hier met wat meerdere Mustang liefhebber ervaringen uit te kunnen wisselen.
Ik zal nu even een paar fotootjes uploaden
Re: Newbie met een Mustang ll Mach 1
Cool! Mustang II Mach1's zie je niet veel! Vorig jaar (?) was er een oranje uit Duitsland, was een mooie auto! Foto's!!!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Ik zit even te zoeken hoe ik een foto plaats hier..moment haha

Deze was dat op Mustang Valley, ook een Mach1
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Oh die is wel cool.
Ondanks dat ik begrepen heb dat de mach1 erg zeldzaam is,heb ik ondertussen een King Cobra bodykit op de kop getikt die ik graag zou willen gebruiken
Ondanks dat ik begrepen heb dat de mach1 erg zeldzaam is,heb ik ondertussen een King Cobra bodykit op de kop getikt die ik graag zou willen gebruiken
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Huh, als je toch een originele mach1 hebt, zou je hem dan niet origineel maken ? Niks tegen een King cobra... Maar toch
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
Tsja de Mach 1 is naar mijn idee wat kaal...geen spoilers,13 inch wolfrace velgen
Ik vindt de achter en voor spoiler van een KC gewoon erg mooi op een Mustang II
Sommige mensen houden van originaliteit wat ik repecteer.Ik hou van wat ik mooier vindt in mijn ogen
Ik vindt de achter en voor spoiler van een KC gewoon erg mooi op een Mustang II
Sommige mensen houden van originaliteit wat ik repecteer.Ik hou van wat ik mooier vindt in mijn ogen
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Je hebt volkomen gelijk, het is en blijft jou feest, toch ?
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
Nog een keer welkom. In het andere berichtje heb ik al een en ander geschreven, maar vergat te melden dat een T-tops Twee redelijk zeldzaam is, want er zijn niet zoveel van gebouwd, alleen vanaf 1977. Dus wees er zuinig op. Ik ben het met je eens dat een ducktail spoiler à la Cobra II en King Cobra een hatchback II enorm leuker maakt, dus ik kan me voorstellen dat je een KC-pakket hebt aangeschaft, compleet met front airdam, valance, spoilers en side skirts. Ik denk wel dat er een leuke auto van te maken is. Mocht je een V8 opbouwen, dan kun je altijd bij mijn Tweetjes komen kijken hoe de motorruimte eruit ziet. Als je tenminste in de buurt van Den Haag woont. Kijk sowieso naar veel plaatjes op internet van motorruimtes. Denk er wel om dat 13" wielen standaard meuk is, en als je groter wilt, je niet verder kan gaan dan 14" in verband met de plastic wielkastbeschermhoezen achter voorste wielbogen. Ik denk trouwens dat de meeste II-rijders het van een kleiner budhet moeten hebben, dus het is niet zo vreemd.
Harry
Harry
Laatst gewijzigd door 78ghiaT5 op di 20 dec, 2011 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Bedankt voor de leuke reakties
Ik vindt dat zo een spoiler pakket hem gewoon afmaakt.
Van internet heb ik al heel veel fotos opgeslagen,met ideeen.
Ook heb ik de monroe handler gezien,maar dat is wel een rigoreuse aanpak om de bodykit te monteren als je die al kan vinden.
Ik vindt de handler wel heel apart.
Harry ik woon bij Haarlem,maar het lijkt me toch leuk om eens langs te komen.
Ik denk dat ik qua wielen niet groter wil dan 14 inch ...ik heb in mijn hoofd een setje stalen weller wielen....soort van nascar style.
De v8 was er niet meer bij,maar de motorsteunen enzo gelukkig wel.
Ik heb ondertussen al een c4 automaatbak met kleine kom ,omvormer en flexplate liggen.
De auto ligt vol met onderdelen en weet nog niet precies wat ik wel en niet heb.Er zit zowieso een extra achterruit en motorkap bij
Voor de c4 heb ik al een werkplaatsboek uit Amerika laten komen,nu nog op zoek naar een goedkope Haynes voor de auto zelf
Ik vindt dat zo een spoiler pakket hem gewoon afmaakt.
Van internet heb ik al heel veel fotos opgeslagen,met ideeen.
Ook heb ik de monroe handler gezien,maar dat is wel een rigoreuse aanpak om de bodykit te monteren als je die al kan vinden.
Harry ik woon bij Haarlem,maar het lijkt me toch leuk om eens langs te komen.
Ik denk dat ik qua wielen niet groter wil dan 14 inch ...ik heb in mijn hoofd een setje stalen weller wielen....soort van nascar style.
De v8 was er niet meer bij,maar de motorsteunen enzo gelukkig wel.
Ik heb ondertussen al een c4 automaatbak met kleine kom ,omvormer en flexplate liggen.
De auto ligt vol met onderdelen en weet nog niet precies wat ik wel en niet heb.Er zit zowieso een extra achterruit en motorkap bij
Voor de c4 heb ik al een werkplaatsboek uit Amerika laten komen,nu nog op zoek naar een goedkope Haynes voor de auto zelf
Dat is al het een aardig begin van het grotere werk. Kijk ook vast uit naar een derde deur (moeilijk te vinden, maar je zal hem nog best eens een keer nodig hebben). Goed dat je de motorsteunen van de V8 nog hebt liggen. Dit zijn zeldzame onderdelen die je niet meer zo makkelijk vindt. Je bent altijd welkom in Den Haag voor een bakkie pleur en het bekijken van mijn Tweetjes. Om je alvast lekker te maken natuurlijk.
Heb nog iets toegevoegd aan mijn bericht bij jouw andere topic, vijf minuten geleden). Waar heb je je Twee gekocht?
Harry
Heb nog iets toegevoegd aan mijn bericht bij jouw andere topic, vijf minuten geleden). Waar heb je je Twee gekocht?
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
Hoi Harry
Laten we verder gaan op de andere post,anders gaan we steeds over en neer haha
Gr robert
Laten we verder gaan op de andere post,anders gaan we steeds over en neer haha
Gr robert
in een beetje aangepast kleurenjasje is dat wel erg vetjes ja2tops schreef:Ook heb ik de monroe handler gezien,maar dat is wel een rigoreuse aanpak om de bodykit te monteren als je die al kan vinden.

Durango coming up
Haha de handler is een aparte auto inderdaad