de droom is werkelijkheid
Moderator: Shelby GT-H
de droom is werkelijkheid
Eindelijk ik heb er ook eentje! Na zo'n 16 jaar dromen en in getrouwd te zijn heb ik vanmorgen de auto van mijn dromen opgehaald in Venlo. Een Mustang uit 1966, V8, 4,7ltr kleur wit. De auto is vorig jaar geimporteerd, is kogelhard en komt uit Californie. In Nederland motorisch gerestaureerd, interieur is als nieuw helaas is de lak van matige kwaliteit. De auto is in de schuur gespoten er zit veel zand in. De bodem is roestvrij, maar ook tectyl vrij! Dus wie weet er een bedrijf wat serieus goed kan tetyleren in de buurt van Rotterdam. Het is overigens een brute auto, helemaal geweldig!!
Mezelf even voorstellen; mijn naam is Maarten, 33 jaar, uit Hendrik Ido Ambacht, getrouwd, zoon van 1,5 jaar en sinds vanmorgen nog gelukkiger. Foto's maak ik morgen en zal ik met jullie delen.
Mezelf even voorstellen; mijn naam is Maarten, 33 jaar, uit Hendrik Ido Ambacht, getrouwd, zoon van 1,5 jaar en sinds vanmorgen nog gelukkiger. Foto's maak ik morgen en zal ik met jullie delen.
Gefeliciteerd !! Zeker nu een big smile die er nog weken op blijft zitten 
Waarom niet zelf tectyleren? Scheelt je een hoop geld wat je weer in andere dingen kunt steken.
Overigens: foto's?
Waarom niet zelf tectyleren? Scheelt je een hoop geld wat je weer in andere dingen kunt steken.
Overigens: foto's?
Laatst gewijzigd door edgar op za 09 mei, 2009 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
- Rob Emberglo
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Maarten,gefeliciteerd met die mooie aanwinst.We zullen hem ongetwijfeld op een meeting zien.Mustang Valley op 5 Juli misschien??
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Gefeliciteed met je aankoop ,Welkom en leuk weer een mustang in de buurt word lekker druk hier !
Ik kan de auto inc de holle delen voor je tectyleren op mijn brug .
Zit in Klaaswaal is dus 15min bij jou vandaan .
Ik kan de auto inc de holle delen voor je tectyleren op mijn brug .
Zit in Klaaswaal is dus 15min bij jou vandaan .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
- Mustangwacko
- Retired Moderator
- NordicDawn
- PoisonIvy66
- NordicDawn