Ervaringen CJponyparts??
Moderator: Shelby GT-H
Ervaringen CJponyparts??
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met CJ ponyparts? Ik heb er net een bestelling gedaan, mede omdat het onderdelen zoeken perfect werkt op die site.
Ik was ff benieuwd naar evt. ervaringen.
Tevens heb ik een paar extra catalogussen besteld (4 stuks) voor het type 64-78 als het pakket t.z.t. binnen is meldt ik het, voor diegene die er belangstelling in hebben.
Ik was ff benieuwd naar evt. ervaringen.
Tevens heb ik een paar extra catalogussen besteld (4 stuks) voor het type 64-78 als het pakket t.z.t. binnen is meldt ik het, voor diegene die er belangstelling in hebben.
'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
- dhageman
- Contacteer:
Op zich wel goede ervaringen mee. Ze zijn niet duur en hebben regelmatig kortings acties. Als je veel bestellingen hebt kan ik je aan raden "herd" member te worden.= 5 procent extra korting.
Alleen zou ik wel afspreken met die Shannon de tracking informatie door te geven en de shippingkosten van te voren bekend te laten maken. Ze is hier nogal laks in. Terwijl dat een bedrijfsvoorwaarde is die ze zelf hebben opgesteld.
Groet,
Douwe
Alleen zou ik wel afspreken met die Shannon de tracking informatie door te geven en de shippingkosten van te voren bekend te laten maken. Ze is hier nogal laks in. Terwijl dat een bedrijfsvoorwaarde is die ze zelf hebben opgesteld.
Groet,
Douwe
http://home.casema.nl/dhageman/Mustang65/mainm.html
http://mustangquartz.blogspot.com
Ford Mustang 289Ci A code 1965 coupe
Oldsmobile Cutlass f85 Convertible 1962
http://mustangquartz.blogspot.com
Ford Mustang 289Ci A code 1965 coupe
Oldsmobile Cutlass f85 Convertible 1962
- Mustangfreak
Ik heb er ook veel spullen besteld en contact gehad met Kevin.
Altijd goed geleverd , niet duur en redelijk snel.
Hij gaf me van te voren precies door wat het gehele plaatje ging kosten.
Succes.
Pim
Succes.
Pim
1965 Ford Mustang coupe V8-automaat ivy green metallic
1965 Ford mustang fastback GT A-code V8-automaat powerbrakes, pony interieur , ivy green metallic
2001 Opel Zafira 1.8 Comfort
2002 Ford Transit 260S 2.0TDDI Cool Edition
1965 Ford mustang fastback GT A-code V8-automaat powerbrakes, pony interieur , ivy green metallic
2001 Opel Zafira 1.8 Comfort
2002 Ford Transit 260S 2.0TDDI Cool Edition
Wanneer krijg je de hoogte van de shipping costs dan precies te horen? Als ik het bestelformulier zo invul dan krijg ik volgens mij pas op het einde de kosten van het transport te zien maar dan heb ik het spul wel al gekocht in principe. Of moet ik hun eerst een email sturen betreffende de transportkosten? Dit heb ik al eens gedaan, naar Kevin, maar heb daar nooit antwoord op gehad.Mustangfreak schreef:Ik heb er ook veel spullen besteld en contact gehad met Kevin.
Succes.
Pim
Gr,
Ruud.
Gr,
Ruud
'67 Mustang V8 coupe
Ruud
'67 Mustang V8 coupe
Ik heb de afgelopen jaren meerder keren een bestelling bij hun gedaan, in totaal voor zeker een paar duizend euro's, Ik heb er alleen maar heel goede ervaring mee: Correct, niet duur en snelle levering.
Na dat je het totaal bedrag te zien krijgt; goederen+ shipping verschijnt de "CONFIRM" button en dan doe je nog wat je wil.
De shipping kosten vallen nog heel goed mee vind ik in vergelijking met de invoer- en douane kosten hier in Belgie.
Na dat je het totaal bedrag te zien krijgt; goederen+ shipping verschijnt de "CONFIRM" button en dan doe je nog wat je wil.
De shipping kosten vallen nog heel goed mee vind ik in vergelijking met de invoer- en douane kosten hier in Belgie.
If God had an engine, He would
sound like a Mustang
sound like a Mustang
- soulreaper
- 65-fastback
ben er net geweest, flinke zaak (bizar grote opslag met 15 docking stations). ook leuk de salvage yard te zien.
veel spullen, veel soorten (perf. stock. org + repro) en redelijke prijzen.
helaas niet alles voorradig.
als ik tijd (over) heb zal ik nog pics posten.
staat ook nog een rotten shelby gt 350 (66) met een story (en kogelgaten)
veel spullen, veel soorten (perf. stock. org + repro) en redelijke prijzen.
helaas niet alles voorradig.
als ik tijd (over) heb zal ik nog pics posten.
staat ook nog een rotten shelby gt 350 (66) met een story (en kogelgaten)
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
- 65-fastback
make sure that you order in advance. this will make sure that they have all the parts you need waiting for you.66FBGT schreef:Hi
I was there once, nice people, but some parts I needet they had not onm stock.
I will be there maybe Oktobre next time to pick up parts, but before I will make my order so everything will be ready to pickUp....
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
Helaas had ik niet zo'n goede ervaring. Spullen besteld voor de periode dat ik in de US was. Niets meer van gehoord en ook op de order veranderde er niets, geen shipping quote en geen shipping date.
Maar eens gebeld en toen bleek dat er onderdelen op backorder waren. Voor mij niet genoeg tijd meer om het nog mee te nemen, dus de order gecancelled. Vreemd dat ze niet even aangeven dat er iets op backorder staat, dan kan je een besluit nemen of je het spul laat komen zonder de backorder bestelling of niet.
Jammer
Maar eens gebeld en toen bleek dat er onderdelen op backorder waren. Voor mij niet genoeg tijd meer om het nog mee te nemen, dus de order gecancelled. Vreemd dat ze niet even aangeven dat er iets op backorder staat, dan kan je een besluit nemen of je het spul laat komen zonder de backorder bestelling of niet.
Jammer
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
Ben er geweest een heel groot berdijf exporteren door heel de wereld volgens mij. Diskset A 12020 1052,95 dollar gekocht voor de vooras was niet op voorraad, betaald en 3 weken later netjes thuis compleet bezorgd.
Ook in Hersey geweest Onderdelen en auto's je kijk je ogen uit wat daar te koop is uit de jaren 50,70 in concourstaat
Ook in Hersey geweest Onderdelen en auto's je kijk je ogen uit wat daar te koop is uit de jaren 50,70 in concourstaat
1966 Mustang Hardtop. Silver Blue Poly .Wit/ Blouw Pony Interieur
Met Vinyl Wit Dak en Met Luxere Voorbank [ Love sit ] 289 Motor Aut
Met Vinyl Wit Dak en Met Luxere Voorbank [ Love sit ] 289 Motor Aut