Mijn naam is Mathias Willems en ben woonachtig te Adegem (Belgie). Ik ben 21 jaar en werk voltijds in een kledingszaak. Al heel vroeg hield ik van Amerikaanse wagens.
Vanaf mijn 18 jaar begon ik al te dromen van een prachtige muscle car. Ik keek rond en wilde me eerst een restauratie project kopen. Bij het zoeken van een geschikt project kwamen veel onvoorziene en onverwachte dingen de kop opsteken. Ik heb dan toch even de droom even opzij moeten schuiven.
Ondertussen kreeg ik vast werk, werkte ik 3 jaar en had ik al heel wat bijeen gespaard de voorbije jaren. Mijn budget werd dus voldoende aangespeist.
Na lang zoeken heb ik bij een garage eens prachtige Mustang Fastback 67 gevonden in Amerika. Ik had al snel heel vlot contact met de eigenaar van de garage. Normaal verkoopt de garage enkel gewone moderne wagens maar zij hadden een privé collectie met muscle cars. Ze hadden plaats nodig en daardoor kwam de mustang te koop.
De mustang zelf is een stuk uitgebouwd en is perfect gerestaureerd. Sinds gisteren is de wagen naar de haven van New York gegaan en vervolgens komt hij naar Belgie. 11 Augustus word hij verwacht!
Ik tel allesinds al elke dag af. Voor mij is dit echt een droom die in vervulling gaat...
Hier enkele fotos: