Hallo allemaal!
Moderator: Shelby GT-H
Hallo allemaal!
Hallo iedereen!
Ik ben al enkele jaren geinteresseerd in Mustangs. Hoop er binnen nu en enkele jaren ook een te bezitten. Tot die tijd wil ik eerst meer kennis opdoen. En bepalen welke mustang mij nu het meest trekt. Momenteel vind ik bijna alles tussen 65-68 prachtig...
Wat meer over mij. Ik ben 22 jaar oud. Woon in wassenaar. Begin binnenkort als piloot bij KLM. Dus als het goed is zal ik deze hobby kunnen betalen over een aantal jaren!
Leuk om hier lid te zijn en ik hoop veel te leren!
Ik ben al enkele jaren geinteresseerd in Mustangs. Hoop er binnen nu en enkele jaren ook een te bezitten. Tot die tijd wil ik eerst meer kennis opdoen. En bepalen welke mustang mij nu het meest trekt. Momenteel vind ik bijna alles tussen 65-68 prachtig...
Wat meer over mij. Ik ben 22 jaar oud. Woon in wassenaar. Begin binnenkort als piloot bij KLM. Dus als het goed is zal ik deze hobby kunnen betalen over een aantal jaren!
Leuk om hier lid te zijn en ik hoop veel te leren!
Hoi Flyboy,
Welkom.
Ik zou zeggen zodra je vliegt vraag een route naar de US aan en ga daar in alles proefrijden
Kan je meteen goed kiezen.
Ik ben hier ook nog maar net en ben ook nog bezig de topics door te spitten.
Succes hier met alles lezen,
Jeroen
Welkom.
Ik zou zeggen zodra je vliegt vraag een route naar de US aan en ga daar in alles proefrijden
Ik ben hier ook nog maar net en ben ook nog bezig de topics door te spitten.
Succes hier met alles lezen,
Jeroen
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
Zonder het te weten had je die wel al Marcel.
Ik heb vroeger hangglider gevlogen
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
- NordicDawn
Kijk de mooiste beroep die er is zelf vlieg ik iook heel veel begin ook als het goed is volgend jaar met de opleiding (bij mij is het sparen voor een brevet Mustang heb ik al
) eerst maar PPL en vandaag zien we verder.een vriend van me werkt bij NW. Ik ben benieuwd welke je uiteindelijk gaat kopen.
Groetjes
Ferdi
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Ford Racing Exhaust(126dB)
- Mustangdriver
- Contacteer: