Gezocht: Mustang '65 of '66 voor bruiloft
Moderator: Shelby GT-H
Gezocht: Mustang '65 of '66 voor bruiloft
Via via ben ik doorverwezen naar dit forum.
Mijn vriend en ik gaan volgend jaar op woensdag 14 mei trouwen en het lijkt ons geweldig een Ford Mustang '65 of '66 als trouwauto te hebben! We hebben al rondgekeken wat er in de verhuur wordt aangeboden, maar dat is allemaal nogal uit de buurt.
Is er hier iemand die zijn of haar Mustang een dagje zou willen uitlenen of voor ons op deze dag zou willen rijden (tegen vergoeding uiteraard)? Wij wonen en trouwen in Geldermalsen, gelegen tussen Tiel en Culemborg. De Mustang die we zoeken is een '65 of '66, GEEN cabrio. Het zou gaan om ongeveer van 12.00 tot 17.00: van huis naar gemeentehuis, van gemeentehuis terug naar huis en vervolgens nog de fotoreportage.
We horen graag van jullie!
Mijn vriend en ik gaan volgend jaar op woensdag 14 mei trouwen en het lijkt ons geweldig een Ford Mustang '65 of '66 als trouwauto te hebben! We hebben al rondgekeken wat er in de verhuur wordt aangeboden, maar dat is allemaal nogal uit de buurt.
Is er hier iemand die zijn of haar Mustang een dagje zou willen uitlenen of voor ons op deze dag zou willen rijden (tegen vergoeding uiteraard)? Wij wonen en trouwen in Geldermalsen, gelegen tussen Tiel en Culemborg. De Mustang die we zoeken is een '65 of '66, GEEN cabrio. Het zou gaan om ongeveer van 12.00 tot 17.00: van huis naar gemeentehuis, van gemeentehuis terug naar huis en vervolgens nog de fotoreportage.
We horen graag van jullie!
- Mustang Den Haag
- †
We hebben contact gehad met deze persoon, maar hij woont eigenlijk te ver weg. Hij is ook degene die mij doorverwezen heeft naar dit forum.
Enne, hatchback of coupe? Ik heb (sorry!) niet zo'n duidelijk beeld wat het verschil is....als het een cabrio is met het dak erop is het ook goed. Wij zijn gewoon niet zo gecharmeerd van een open auto en de kans dat het regent is natuurlijk ook aanwezig....
- Mustang Den Haag
- †
Ah, ok! Bedankt voor de uitleg, weer wat geleerd!
Nou een echte voorkeur hebben we dan niet, alleen een open cabrio vinden we niet zo mooi, vandaar de opmerkingen "geen cabrio". Maar een dichte cabrio is natuurlijk ook een optie. En zowel de fastback als de coupe vind ik mooi.
Ben benieuwd of er mensen zijn die enigzins in de buurt wonen, ik heb er hier nog nooit eentje zien rondrijden
Nou een echte voorkeur hebben we dan niet, alleen een open cabrio vinden we niet zo mooi, vandaar de opmerkingen "geen cabrio". Maar een dichte cabrio is natuurlijk ook een optie. En zowel de fastback als de coupe vind ik mooi.
Ben benieuwd of er mensen zijn die enigzins in de buurt wonen, ik heb er hier nog nooit eentje zien rondrijden
Geldermalsen is niet bijster ver van Utrecht... En ik rij hier zelf rond, en ik weet dat er hier in de contreien ook nog een II rijd, en dat er ook een 66-er coupe (Marchel) hier in de regio Utrecht zit (al dacht ik dat die momenteel in de motor-revisie zat
). Dus ja... Ze rijden wel, maar de meeste (oudere) Mustangs komen alleen buiten als het mooi weer is, en voor meetings.
Kijk anders hier eens
http://www.frappr.com/dutchmustangandfordforum/map
Kijk anders hier eens
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
- 66stangwhite
Hallo Meref,
Hier een berichtje uit Utrecht.
Ten eerste van harte gefeliciteerd met het voornemen om te gaan trouwen.
Hebben jullie Meijers ( staat op elke trouwsite ) geprobeerd op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht. Had vroeger zeker een Mustang staan. Over het type ben ik minder zeker.
Wij hebben een Mustang uit 1966. Zie foto's
Het is een coupe, dus geen cabrio ( voor je kapsel ) en ook geen fastback ( schijn aflopend dak, kan wat minder comfortabel zitten ).
Misschien een keertje vrijblijvend praten. Uitlenen is echter absoluut geen optie!!!!

Hier een berichtje uit Utrecht.
Ten eerste van harte gefeliciteerd met het voornemen om te gaan trouwen.
Hebben jullie Meijers ( staat op elke trouwsite ) geprobeerd op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht. Had vroeger zeker een Mustang staan. Over het type ben ik minder zeker.
Wij hebben een Mustang uit 1966. Zie foto's
Het is een coupe, dus geen cabrio ( voor je kapsel ) en ook geen fastback ( schijn aflopend dak, kan wat minder comfortabel zitten ).
Misschien een keertje vrijblijvend praten. Uitlenen is echter absoluut geen optie!!!!

1966 mustang 200Ci 6 in lijn. Ext.: wit, int.: pony blauw / wit.