Ik had hier al een topicje geopend, maar het is wel zo netjes om mezelf ook even voor te stellen
Goed, komt ie dan.
Ik ben dus Leslie, 25 jaar en laatste jaar studente aan de Hts bouwkunde. Opgegroeit tussen de klassieke auto's en sinds mijn elfde levensjaar helemaal wezenloos van het fenomeen Ford Mustang (zoals iedereen hier)
Goed, sommige van jullie kennen me denk ik nog wel van een 2 jaar geleden (of het was 1 jaar, geen idee meer) Ik ben toen ook op de meeting geweest in Raamsdonksveer met een Blauwe 66'er hardtop coupe. Diezelfde mustang is nu dus MIJN mustang.
Ze is een paar jaar terug vanuit amerika naar nederland verscheept maar was, bleek hier, niet echt in een super staat. Eigenlijk is ze toen maar een beetje blijven staan. Tot die bewuste meeting, ik heb mijn pa toen zover gekregen om d'r rijdend te maken.
Nu gaat het echte werk dus gebeuren. Nadat ik mijn afstudeerstage heb afgerond en eindelijk kan gaan werken zal er gestart worden met het mooi maken
Het is natuurlijk wel de bedoeling om zo snel mogelijk een toertocht of meeting bij te wonen met mijn EIGEN stang.
Dus ja, tot op een meeting ergens komend jaar.
Uitgebreide fotos volgen nog.