Prelude en Flowmasters ?
Moderator: Shelby GT-H
- 1970MustangL6
Prelude en Flowmasters ?
Binnenkort staat er bijna zeker een Honda Prelude 2.0 voor de deur hier.
Ja ik weet het, maar een Mustang is voor mij wat te duur.
Zelf ben ik niet zo'n fan van die Japanse uitlaat geluiden... Dus wat voor geluid krijg je als ik een setje Flowmaster 40's onder mn Prelude hang ?
Of hebben jullie ook geen flauw idee zoals ik.
Ja ik weet het, maar een Mustang is voor mij wat te duur.
Zelf ben ik niet zo'n fan van die Japanse uitlaat geluiden... Dus wat voor geluid krijg je als ik een setje Flowmaster 40's onder mn Prelude hang ?
Of hebben jullie ook geen flauw idee zoals ik.
Bart
"What's so nice about driving a Mustang?" Is a question for the one who will never know.
"What's so nice about driving a Mustang?" Is a question for the one who will never know.
- 1970MustangL6
kan wel, maar dat zal een vertekend beeld geven, ik heb hem als tussendemper, maar de auto maakt minder herrie dan met de originele uitlaat, en dat terwijl de gehele uitlaat vervangen is voor 2,5"rvs vanaf het uitlaatspruitstuk samen met grotere kat en einddemper (doorlaat diameters)
'65 F100
2007 KTM 950 SM
2007 KTM 950 SM
Heb ook een prelude gehad en om een geweldig geluid te krijgen zonder kosten, komt hier het antwoord. Het heeft te maken met de klankkast die is geplaatst rechtsvoor om het geluid van het luchtfilter te reduceren.
Haal deze zogenaamde klankkast er tussen uit, en je krijgt meteen het v6 geluid terug. Omdat het geluid bij de motor wegkomt is het zeeeer cool.
Je moet onder de auto achter het rechtervoorwiel (wat er af moet)
het voorspadbord los halen. Dan het spatbord gedeeltelijk wegduwen en je ziet de klankkast meteen zitten. Het is een zwart bak.
Het heeft geen negatieve gevolgen voor de auto. Kreeg deze tip van een Honda monteur!.
Succes.
p.s met rechtsvoor bedoel ik dus vanuit de auto gezien.
Haal deze zogenaamde klankkast er tussen uit, en je krijgt meteen het v6 geluid terug. Omdat het geluid bij de motor wegkomt is het zeeeer cool.
Je moet onder de auto achter het rechtervoorwiel (wat er af moet)
het voorspadbord los halen. Dan het spatbord gedeeltelijk wegduwen en je ziet de klankkast meteen zitten. Het is een zwart bak.
Het heeft geen negatieve gevolgen voor de auto. Kreeg deze tip van een Honda monteur!.
Succes.
p.s met rechtsvoor bedoel ik dus vanuit de auto gezien.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Geen flowmaster chambred demper (40-50-60-80-etc) onder een small displacement hangen, zeker niet met een even-firing order! klinkt echt voor geen meter!! Als je niet van die japanse dempers houdt en toch een leuk geluidje wil zou k eens op Ebay kijken naar Magnaflow streetseries dempers. Deze heb ik ook onder de probe V6. Zien er netjes uit en klinken erg goed! en die komen tenminste in 2.25" enz.
Zoek op ebay even Greyhound Performance, deze hebben mij ook geholpen, erg aardige lui.
Voor wat impressies even op de site van magnaflow kijken..
deze heb ik eronder: http://videos.streetfire.net/video/ford ... _72771.htm
nog een magnaflow: http://www.youtube.com/watch?v=pJlRpQhX ... re=related
En wat andere merken die goed klinken onder onze 2 en 2,5l motortjes: http://www.youtube.com/watch?v=aozBT8r5YDg
Zoek op ebay even Greyhound Performance, deze hebben mij ook geholpen, erg aardige lui.
Voor wat impressies even op de site van magnaflow kijken..
deze heb ik eronder: http://videos.streetfire.net/video/ford ... _72771.htm
nog een magnaflow: http://www.youtube.com/watch?v=pJlRpQhX ... re=related
En wat andere merken die goed klinken onder onze 2 en 2,5l motortjes: http://www.youtube.com/watch?v=aozBT8r5YDg
2005 Mustang GT - Screamin' yellow
2003 Mustang SVT Cobra Terminator- gone
1996 Mustang SVT Cobra - gone
1994 Mustang GT 5.0 - gone
Je kunt er ook een setje steigerpijpen onder zetten.
Zie ook dit hilarische topic uit de oude doos: alleen in Tokyo
Zie ook dit hilarische topic uit de oude doos: alleen in Tokyo
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
wat Nick al zegt.
ik heb nu onder mn citrus Xsara 2.0 16V hok van voor tot achter Magnaflow eronder gegooid, inclusief de catalisator, alles is nu van RVS 2,5" , klinkt erg goed kan ik je zeggen, een geinig brom bij stationair, op de snelweg hoor je dr niet veel van , maar als het gas open gaat hoor je hem redelijk, en dr zit nog een grappig geluid in dan ook.. en dat voor een volledige open uitlaat klinkt het erg beschaafd!
ik heb nu onder mn citrus Xsara 2.0 16V hok van voor tot achter Magnaflow eronder gegooid, inclusief de catalisator, alles is nu van RVS 2,5" , klinkt erg goed kan ik je zeggen, een geinig brom bij stationair, op de snelweg hoor je dr niet veel van , maar als het gas open gaat hoor je hem redelijk, en dr zit nog een grappig geluid in dan ook.. en dat voor een volledige open uitlaat klinkt het erg beschaafd!
'65 F100
2007 KTM 950 SM
2007 KTM 950 SM
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Ik heb ook ooit een Prelude gehad van de eerste generatie maar na 2 jaar begon de blanke laklaag los te laten met alle gevolgen vandien.Ik heb zowel met de dealer als importeur een hoop
gehad.Schijnbaar vonden ze dat normaal dus heel snel dat ding weg gedaan.Technisch was die perfect maar voor de rest......
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Nee klopt had een Prelude van de 4 generatie (mooiste model) altijd
heel fijn mee gereden.
Verkocht en een Mustang in de plaats gekocht. Beste keus tot nu toe,
alleen eerlijk is eerlijk zo`n lekkere oude jaren 70 bak (musclecar) zit ook in mijn achterhoofd.
heel fijn mee gereden.
Verkocht en een Mustang in de plaats gekocht. Beste keus tot nu toe,
alleen eerlijk is eerlijk zo`n lekkere oude jaren 70 bak (musclecar) zit ook in mijn achterhoofd.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
is dat ook een 3.8 auto fuel66? Door jou avater ben ik steeds weer aan het kijken naar die dingen!!! mooie foto!
Ik vind ze erg aantrekkelijk en met de juiste velgen en verlaging zijn ze gewoon sexy. Ik weet alleen niet of ik met die 3.8 aut kan leven (staat maar 1 handbak te koop) 140 pk op 1440 kilo, en automaat.... ik heb vorig jaar 1 proefritje gemaakt maar ik vind ze niet erg vlot aanvoelen..
Misschien als ze die Split port intake van de 99+ hadden gehad met 200pk was het nog aantrekkelijker geweest..
Maargoed, ik zit nu met 180pk op 1280 kilo en ik weet niet of ik kan leven met een slomere auto
Iemand hier opmerkingen over? Ik zou graag voor mezelf een reden hebben om WEL weer een proefritje te gaan maken, staat namelijk een mooie zwarte in Schiedam te koop..
Of iemand in de buurt van Papendrecht of Arnhem die me even mee wil nemen met een stukje rijden om me probere te overtuigen?
Ik vind ze erg aantrekkelijk en met de juiste velgen en verlaging zijn ze gewoon sexy. Ik weet alleen niet of ik met die 3.8 aut kan leven (staat maar 1 handbak te koop) 140 pk op 1440 kilo, en automaat.... ik heb vorig jaar 1 proefritje gemaakt maar ik vind ze niet erg vlot aanvoelen..
Misschien als ze die Split port intake van de 99+ hadden gehad met 200pk was het nog aantrekkelijker geweest..
Maargoed, ik zit nu met 180pk op 1280 kilo en ik weet niet of ik kan leven met een slomere auto
Iemand hier opmerkingen over? Ik zou graag voor mezelf een reden hebben om WEL weer een proefritje te gaan maken, staat namelijk een mooie zwarte in Schiedam te koop..
Of iemand in de buurt van Papendrecht of Arnhem die me even mee wil nemen met een stukje rijden om me probere te overtuigen?
2005 Mustang GT - Screamin' yellow
- NordicDawn