De regering vreest gewoon Europa, dan moeten ze de BPM laten vervallen, dus ze zijn al bezig om te zorgen dat ze ergens anders dat geld vandaan halen.
Inmiddels is denk ik half Nederland het 'milieu'-excuus wel beu. Plus het feit dat Nederland als 'braafste' weer iets als eerste gaat doen. En inmiddels mag je nog steeds geen auto in Duitsland kopen en hier in Nederland mee rijden. Wat een open markt.
Hebben ze hier files mee gerekend? Dan rij ik niet teveel kilometers, maar is mijn uitstoot wel beduidend hoger. Zelfs als ik een zeer milieu-vriendelijke auto heb, haal ik dat gewoon niet. Of krijgt de Randstad hier ook weer aparte tarieven voor?De grenswaarde voor benzineauto’s is definitief vastgesteld op 232 gram per kilometer
Dus de verkopen zullen iets teruglopen, dus ik zie het er wel van komen dat er gewoon minder verkopers nodig zijn. Dus de werkeloosheid zal weer omhoog gaan.Ook bijvoorbeeld alle uitvoeringen van de Chrysler 300C gaan meer kosten.
Stond destijds in navolging van dat verhaal van die niet betrouwbare stemcomputers een leuk stukje over in de Wat U Zegt: Die 'onbetrouwbare' stemcomputers zijn gebruikt om dit kabinet neer te zetten. We kunnen de uitkomsten van die apparaten niet vertrouwen, dus gelijk nieuwe verkiezingen?'TIJD VOOR NIEUWE VERKIEZINGEN
Het moge duidelijk zijn: niet dus...
En dan nog moeilijk doen met die 'kilometerheffing' die we dus al via de accijnzen enzo betalen... Moet allemaal technisch, moeilijk, en bureaucratisch... maar ze gaan er helemaal aan voorbij dat we al 'kilometerheffing' betalen. Alleen noemen we het anders: accijnzen, heffingen en BTW.het grootste deel van de adviesprijs wordt bepaald door de hoogte van de accijnzen, heffingen en BTW.