Onze Mustang is gestolen

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Rob66

Bericht door Rob66 »

Ik kwam vandaag rond 16:00 uur een gele oplegger in tegemoetkomende richting tegen op de A1 tussen Apeldoorn en Deventer. Naast drie andere auto's stond bovenop een rode '68/'69 Mustang coupe. Ik weet zeker dat er geen witte striping op zat en het lijkt mij ook niet logisch om zo een gestolen wagen te vervoeren. Maar ik wilde het toch ff melden.
Het ging, mede door het slechte weer, zo snel dat ik geen foto oid heb kunnen maken. :oops:

Succes met het terugvinden en/of het verlies. :cry:
1966 Convertible I6 C4, Wimbledon White

Riding along in my automobile,
My baby beside me at the wheel.
cruisin' and playin' the radio,
with no particular place to go.
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

Kenteken ??????

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Mustang64
Contacteer:

Bericht door Mustang64 »

Albert schreef:Het kenteken is AH-10-08
grtz,

Joris
Mvg, Joris

Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Ik denk dat Rob het kenteken bedoeld van de rode Mustang op de oplegger Joris

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Mustang64
Contacteer:

Bericht door Mustang64 »

MustangMan010 schreef:Ik denk dat Rob het kenteken bedoeld van de rode Mustang op de oplegger Joris

Mark
Ah, dat zou ook kunnen! yep :lol: :oops:
Mvg, Joris

Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
Chante

Bericht door Chante »

Simpelweg negeren die negative topciks ,, zijn we nu helemaal bedonderd
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour.
Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute !
[img]http://www.usflag.org/animate/flagwave2.gif[/img]
Rob66

Bericht door Rob66 »

MustangMan010 schreef:Ik denk dat Rob het kenteken bedoeld van de rode Mustang op de oplegger
Sorry mannen, ik reed 130, ruitenwisser op standje 3, hij waarschijnlijk 80. Ik ben allang blij dat ik het bouwjaar en kleur herkende, laat staan het kenteken... :roll:

Terugkijkend wel balen, het blijft nu aan me knagen... Stel dat ie het toch was... Ik zal er de rest van mijn leven maar aan moeten gaan wennen. :wallb:
1966 Convertible I6 C4, Wimbledon White

Riding along in my automobile,
My baby beside me at the wheel.
cruisin' and playin' the radio,
with no particular place to go.
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

MustangMan010 schreef:Ik denk dat Rob het kenteken bedoeld van de rode Mustang op de oplegger Joris

Mark
:up:

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
iljojo

Bericht door iljojo »

Hey Albert ik hoop dat je de dader(s) vindt en eh............ laat je gaan jongen!!!!!!!!
p.s. Drink een paar pilsjes erna zo kunnen ze je weinig maken.

Jos
My dream came out
1966 coupe 6 cil 200 cid
cruise-o-matic
---------------------------------------
Peukebak 206
F(errari)iat Punto????????
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Tja, soms denk ik als moderator, hoe gek je moet zijn om je vrije tijd te besteden om dit forum draaiende te houden, dat je gratis uren bezig bent om een kalender te maken, om zo de kosten van serverhuur etc. een beetje te beperken....

Het zijn momenten als deze dat ik denk....

heeeeeeerrrrlijk, daar doe ik het voor...

Aron
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

En nu is het ook echt klaar: ik verwijder verder iedere reactie die niet over de gestolen auto van Albert gaat. Als er nog mensen met elkaar willen doorgaan mag dat per PB.
Marc
Albert

Bericht door Albert »

Hoi allemaal.Het blijft ons goed doen dat iedereen zo mee leeft.Ik heb op het buro doorgegeven dat hij mischien is gesignaleerd tussen Apeldoorn en Deventer.Deze Mustang heeft voor ons een hele emotionele waarde.Ik hoor vaak dat de Mustang voor mij bijna net zo belangrijk is als mijn vrouw en kinderen.Indien we de dader in handen krijgen, blijft het niet bij blauwe ogen.Mijn vrouw is bang dat wanneer ik mijn sport op hem de dader uitoefen, dat ik de bak indraai en de persoon vrij uit gaat.Maar ik raak gefustreerd van het fijt dat ze m,n grootste hobby wegjatten.We hadden deze Mustang bijna een jaar, en opgeknapt tot een mooie auto.Kregen ook veel complimenten.Nu komt er 1 of meerdere personen die hem dan jatten.Sorry ik moet het even kwijt.Kan momenteel de dader wel zijn nek omdraaien.

gr Albert
1970MustangL6

Bericht door 1970MustangL6 »

Kan het begrijpen Albert, ik wil de naam van je sport niet weten eens weten ;)
Maar houd jezelf wel in de hand... Want als je in de bak zit, kun je nog niet genieten van je Stang.
Bart

"What's so nice about driving a Mustang?" Is a question for the one who will never know.
Albert

Bericht door Albert »

sport is karate, waar ik me fanatiek mee bezig hou.Zal het niet gauw gebruiken op straat, maar als ik de dader pak voor de politie hem vindt gebruik ik het wel.Ze hebben me gezegt m'n hoofd koel te houden, maar ik denk dat ik m'n zelfbeheersing verlies in dit geval.Sorry, maar wordt telkens pissig als ik er aan denk dat de auto niet meer terug kan komen.Mocht ik hem totall los terug krijgen, en de dader met slechte afloop, kan ik er mee leven.Hoewel ik dan zal balen betreft de Mustang.

Albert
Thom's Mustang
Contacteer:

Bericht door Thom's Mustang »

Albert schreef:sport is karate, waar ik me fanatiek mee bezig hou.Zal het niet gauw gebruiken op straat, maar als ik de dader pak voor de politie hem vindt gebruik ik het wel.Ze hebben me gezegt m'n hoofd koel te houden, maar ik denk dat ik m'n zelfbeheersing verlies in dit geval.Sorry, maar wordt telkens pissig als ik er aan denk dat de auto niet meer terug kan komen.Mocht ik hem totall los terug krijgen, en de dader met slechte afloop, kan ik er mee leven.Hoewel ik dan zal balen betreft de Mustang.

Albert
Albert,
Ik begrijp best dat je kwaad bent om de gestolen auto, zou ik ook zijn, maar de insinuerende uitingen over geweld gaan mij te ver! Dit forum is bedoeld om informatie en meningen uit te wisselen en niet om dierlijk simplistisch gedrag te uit te dragen. Nog kwaleker wordt het als blijkt dat een gedeelte van de forumleden van de leg raken en dat jij het met een sport als karate (waar toch als eerste zelfbeheersing en controle wordt geleerd) mee eens blijkt te zijn.
Mijn mening, houdt het zuiver en wissel zoveel mogelijk informatie uit! Misschien dat er dan een kans is om je zo geliefde Stang terug te zien.

Succes,
Thom
www.mustanggt1966.nl

You lose your dreams, you lose your mind. (The Rolling Stones)
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”