Wow, ook nog Stangs die ik nog nooit heb gezien
Veel mooie foto's
Verslag SNC Den Haag
Moderator: Shelby GT-H
- 1970MustangL6
Voor mij was het de allereerste keer dat ik zelf mijn Ghia naar de Cruise Brothers heb gereden. Dat was echt gaaf om zo door de poort te komen jassen met de ouwe slee. Ik heb het echter aan Rob overgelaten om de wagen achteruit in te parkeren, want ik had geen zin een deuk te rijden in Arjan's ride. Rob had ik even tevoren opgehaald omdat zijn Mustang nog niet rijdt. Dus na al die jaren kon ik eindelijk eens wat voor een ander terug doen. Ik vond het helemaal super om hem naar de meeting te rijden. Het bleek andermaal dat als ik de kap opendeed, de mensen wel kwamen kijken. Dat was leuk om te zien. Heb wat foto's gemaakt, maar heb het tegenwoordig te druk om ze te plaatsen, dus zal wel zien wat ik ermee doe. Het was weer een gave meeting en ik denk dat Diny het ook wel leuk vond.
In de morgen was ik een motorblok bij AHP wezen ophalen en tot mijn verbazing was daar het halve Forum aanwezig. Ook ik heb de Boss gezien en een paar andere pracht Stangs en zal op verzoek van Rob Schipper van die bijeenkomst wat foto's plaatsen, inclusief die van De Baas.
Harry
In de morgen was ik een motorblok bij AHP wezen ophalen en tot mijn verbazing was daar het halve Forum aanwezig. Ook ik heb de Boss gezien en een paar andere pracht Stangs en zal op verzoek van Rob Schipper van die bijeenkomst wat foto's plaatsen, inclusief die van De Baas.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
-
speeddemon