Gisteren de hele dag bezig geweest om mijn 302 in mijn ruim te lepelen...ging goed....totdat bleek dat (erg stom van me) de carterpan verkeerdom erop zit. Nu moet ik waarschijnlijk ook een andere olie pick-up tube zien te vinden.
Mijn uitlaatspruitstukken zijn te breed en de linker spruitstukflens zit tegen mijn stuuras aan.
Wanneer het geluk echt niet op kan, kan het ook zijn dat ik mijn crossmember ietwat dieper moet worden gemaakt, omdat de bellhousing net tussen mijn schutbord/tunnel en crossmember past.
Heeft iemand nog suggesties?
Groeten,
Marcel
When does the hurting stop!!!! V6 naar V8
Moderator: Shelby GT-H
When does the hurting stop!!!! V6 naar V8
Zo niet...dan toch
V6 naar V8
Dat schiet niet echt op Marcel! Dat van die andere crossmember klopt volgens mij, daar moet je een andere voor hebben. Die heb ik helaas niet liggen. Passen de voorpijpen wel op je spruitstukken? Het is jammer dat ik mijn originele spruitstukken niet meer had liggen, anders had je die kunnen proberen.
Het is jammer dat het allemaal niet wat soepeler verloopt.
Maar hou de moed er in! Gewoon doorgaan!
Succes, groeten Chris
Het is jammer dat het allemaal niet wat soepeler verloopt.
Maar hou de moed er in! Gewoon doorgaan!
Succes, groeten Chris
'69 Mercury Cougar XR7.
351w, at, ps,
headers, high jackers, en verse APK!!
351w, at, ps,
headers, high jackers, en verse APK!!
Hoi Chris,
Die crossmember kan ik wel aanpassen.
Soms heb ik het gewoon even helemaal gehad met die Mustang. Misschien is het gewoon een test...
Hahaha...nog even en die Mustang heeft een complete gedaantewisseling ondergaan. Uit pure kwelling zal ik binnen 1 weel er zoveel mee rijden dat ie in de toekomst weet dat ie gewoon naar het baasje moet luisteren.
Die crossmember kan ik wel aanpassen.
Soms heb ik het gewoon even helemaal gehad met die Mustang. Misschien is het gewoon een test...
Hahaha...nog even en die Mustang heeft een complete gedaantewisseling ondergaan. Uit pure kwelling zal ik binnen 1 weel er zoveel mee rijden dat ie in de toekomst weet dat ie gewoon naar het baasje moet luisteren.
Zo niet...dan toch
302
Hoi Marcel,
gewoon volhouden kerel.
Ben ook doende de 5.0 met AOD erin te leggen, oil dipstick verplaatst naar timing cover, carterpan van orginele 66 289 enz eronder, ( de rubber pakking vervangen door een kurk, rubber lekte al zonder dat er olie in zat) morgen moet ie erin gaan, op de plaats hangen en dan meten,
Motorsteunen aanpassen, bak crossmember maken, aandrijfas lengte aanpassen, dan waarschijnlijk nog de nieuwe brace weer aanpassen,
Dan effe meten welke headers ik er nog op krijg, enz enz.
Veel succes en groet,
Jack
gewoon volhouden kerel.
Ben ook doende de 5.0 met AOD erin te leggen, oil dipstick verplaatst naar timing cover, carterpan van orginele 66 289 enz eronder, ( de rubber pakking vervangen door een kurk, rubber lekte al zonder dat er olie in zat) morgen moet ie erin gaan, op de plaats hangen en dan meten,
Motorsteunen aanpassen, bak crossmember maken, aandrijfas lengte aanpassen, dan waarschijnlijk nog de nieuwe brace weer aanpassen,
Dan effe meten welke headers ik er nog op krijg, enz enz.
Veel succes en groet,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.