Greetzzz..
The Boss is home!
Moderator: Shelby GT-H
- DennisStang
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Richard,neem je deze Boss erbij
of heb je de andere Mustang al verkocht c.q.te koop staan??
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Woensdagavond 14 maart 2007. Het is inmiddels donker geworden en de Budget Truck ronkt onverstoorbaar door. Albuquerque, New Mexico, komt in zicht als het duidelijk wordt dat er een band van aanhanger is geklapt. Onderzoek op een parkeerplaats leert dat er niets meer van over is, dus er moet hulp komen. De auto van Purcell Tire & Rubber Company is snel ter plaatse en even snel zit de nieuwe band er op. De rit gaat nog een mijl of 70 door tot Grants, NM. Er wordt bewaking voor de Boss georganiseerd en na een lange dag gaan de heren slapen.
Donderdagmorgen gaat het weer verder over de Interstate 40, die hier bijna exact het tracé van de Route 66 volgt. Een tijdje na Gallup, NM rijden ze Arizona binnen. Legendarische plaatsnamen trekken voor bij (Winslow, Arizona, bijvoorbeeld is door de Eagles in “Take It Easy” voor altijd op de kaart gezet) en ook de afslagen naar de Grand Canyon en Las Vegas lokken. Als de dag weer op zijn einde loopt komt California in zicht. Op dit punt strandde vroeger menig Oklahoma settler met zijn stokaude auto. Waar de Route 66 zich tot dan toe behoorlijk vlak had getoond doemde hier ineens de gevreesde Sitgreaves Pass op. Smal, steil, haarspeldbochten en heet. En bijna in het zicht van het beloofde land van California begaf dan zo’n geplaagde en volbeladen auto het.... De Budget Truck heeft hier op de Interstate 40 in het geheel geen last van.

Donderdagmorgen gaat het weer verder over de Interstate 40, die hier bijna exact het tracé van de Route 66 volgt. Een tijdje na Gallup, NM rijden ze Arizona binnen. Legendarische plaatsnamen trekken voor bij (Winslow, Arizona, bijvoorbeeld is door de Eagles in “Take It Easy” voor altijd op de kaart gezet) en ook de afslagen naar de Grand Canyon en Las Vegas lokken. Als de dag weer op zijn einde loopt komt California in zicht. Op dit punt strandde vroeger menig Oklahoma settler met zijn stokaude auto. Waar de Route 66 zich tot dan toe behoorlijk vlak had getoond doemde hier ineens de gevreesde Sitgreaves Pass op. Smal, steil, haarspeldbochten en heet. En bijna in het zicht van het beloofde land van California begaf dan zo’n geplaagde en volbeladen auto het.... De Budget Truck heeft hier op de Interstate 40 in het geheel geen last van.

Laatst gewijzigd door 72grande op vr 16 mar, 2007 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Marc
- DennisStang
Keep on postin'
Kan geen genoeg krijgen van dat soort foto's! We zijn namelijk aan het sparen om ze over een tijdje zelf te kunnen maken
En zie Roy daar met zijn "dikke winterjas" en de man van Tire & Rubber Company in zijn t-shirt! Leuk contrast!
Dennis.
En zie Roy daar met zijn "dikke winterjas" en de man van Tire & Rubber Company in zijn t-shirt! Leuk contrast!
Dennis.
Groet,
Dennis.
SOLD <<< Silver Blue '66 hardtop, vinyl top, 289 Cui, AT, PS >>> SOLD
Weer rustig aan zoekende, nu naar een '67-'68 coupé V8..
Dennis.
SOLD <<< Silver Blue '66 hardtop, vinyl top, 289 Cui, AT, PS >>> SOLD
Weer rustig aan zoekende, nu naar een '67-'68 coupé V8..
- 69erlemonshaker
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Fantastisch Marc, zoals jij ons weet te boeien door de door jou geschreven stukjes van dit avontuur met het matriaal dat Roy en Richard doorsturen
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- Ceescoupe1968
Route 66
Nou heren wat een verslag hé !!
Marc, bedankt voor je "reportage".
We zien hier een hoop namen en plaatsen voorbij komen waar Reiny en Loes in zomer 2006 ook zijn geweest of langs zijn gekomen en wij af hebben moeten haken i.v.m. Geertje's ziekte.
We hopen die reis ooit nog te kunnen maken maar dat is allemaal nog onzeker.
Richard en Roy, have fun !!
Cees'68
Marc, bedankt voor je "reportage".
We zien hier een hoop namen en plaatsen voorbij komen waar Reiny en Loes in zomer 2006 ook zijn geweest of langs zijn gekomen en wij af hebben moeten haken i.v.m. Geertje's ziekte.
We hopen die reis ooit nog te kunnen maken maar dat is allemaal nog onzeker.
Richard en Roy, have fun !!
Cees'68
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]
Vrijdag 16 maart 2007. Het is wederom een prachtige dag. Het laatste stukje naar Los Angeles gaat als vanzelf. De nog altijd vrijwel verlaten woestijn maakt langzaamaan plaats voor de zich steeds verder uitbreidende bebouwing van de omgeving van LA. California Mustang wordt vereerd met een bezoek (ook hier is Roy een goede bekende) en de Boss komt letterlijk en figuurlijk in het zicht van de haven. Hij hoeft niet, zoals zijn mindere soortgenoten, buiten te staan, maar mag in goed gezelschap de loods in. Deze zeer memorabele roadtrip is dan toch nog plotseling ten einde gekomen! Richard en Roy hebben nog een dag om leuke te dingen te doen, waarvan het mij zou verbazen als die niet auto-gerelateerd zijn….
Nog een noot van de verslaggever: ik liep met de informatie natuurlijk altijd voor, maar toen ik maandag de foto’s uit Duluth neerzette had ik ook nog geen enkel idee dat deze reis in Long Beach zou gaan eindigen. Erg mooi om mee te beleven hoe zo’n avontuur zich dan ontwikkelt. Ik geef onze beide reizigers ook een groot compliment voor de fotografie, want hoewel ze wel iets anders aan hun hoofd hadden, hebben ze ons toch van uniek materiaal voorzien. Uit de honderden foto’s heb ik steeds de selectie gemaakt, dus ik hoop dat die selectie ook hen heeft aangesproken. Gaan we vast nog van ze horen.

Nog een noot van de verslaggever: ik liep met de informatie natuurlijk altijd voor, maar toen ik maandag de foto’s uit Duluth neerzette had ik ook nog geen enkel idee dat deze reis in Long Beach zou gaan eindigen. Erg mooi om mee te beleven hoe zo’n avontuur zich dan ontwikkelt. Ik geef onze beide reizigers ook een groot compliment voor de fotografie, want hoewel ze wel iets anders aan hun hoofd hadden, hebben ze ons toch van uniek materiaal voorzien. Uit de honderden foto’s heb ik steeds de selectie gemaakt, dus ik hoop dat die selectie ook hen heeft aangesproken. Gaan we vast nog van ze horen.

Laatst gewijzigd door 72grande op za 17 mar, 2007 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Marc
Wat 'n verslag en een schitterende ervaring voor die twee.
Je bijzondere auto kopen, zelf 1400 mile vervoeren en dan bij de boot afleveren. Ik denk DE droom van ons allemaal, om zo je auto deze kant op te halen.
Lex
Je bijzondere auto kopen, zelf 1400 mile vervoeren en dan bij de boot afleveren. Ik denk DE droom van ons allemaal, om zo je auto deze kant op te halen.
Lex
EX--Baby-blue, wit-vinyldakje en pony interieur--
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830