The Boss is home!
Moderator: Shelby GT-H
WOW.... erg gaaf!! Ben benieuwd naar het vervolg en of we deze BOSS deze zomer tijdens een meeting tegen kunnen komen!!
Succes daar, mannen!
Greetz Marchel
Succes daar, mannen!
Greetz Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Net het hier zo warm begint te worden ,zitten julie in de kou !.
Ik ben heeel benieuwd naar de volgende foto'
Ik ben heeel benieuwd naar de volgende foto'
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
- Nicov.dr.Klok
Nico, je feliciteert iets te vroeg, want het gaat niet gebeuren, daar in Duluth, MN.
Maandagmorgen 12 maart 10.00 uur: de heren bekijken, bewonderen, bekloppen en be-allessen de Boss 302. En dat gedurende lange tijd. Ik weet geen details (was er helaas niet bij), maar na zeer uitgebreide afwegingen en overleg zijn Roy en Richard gezamenlijk van mening dat deze Boss 302 teveel “imperfecties” heeft. Op de foto’s zie ik soms ook niet altijd waar ze op wijzen (soms ook wel en er zijn nog veel meer foto’s dan ik hier laat zien natuurlijk), maar de conclusie staat: deze Boss 302 gaat niet mee naar Nederland!

Maar het avontuur is nog lang niet ten einde .... om 6.00 uur in de morgen, locale tijd, pakken de heren het vliegtuig naar .... een andere omgeving die zeker zo desolaat te noemen is als Duluth. Maar wel ver weg van de sneeuw en de winter

Wordt weer vervolgd!
Maandagmorgen 12 maart 10.00 uur: de heren bekijken, bewonderen, bekloppen en be-allessen de Boss 302. En dat gedurende lange tijd. Ik weet geen details (was er helaas niet bij), maar na zeer uitgebreide afwegingen en overleg zijn Roy en Richard gezamenlijk van mening dat deze Boss 302 teveel “imperfecties” heeft. Op de foto’s zie ik soms ook niet altijd waar ze op wijzen (soms ook wel en er zijn nog veel meer foto’s dan ik hier laat zien natuurlijk), maar de conclusie staat: deze Boss 302 gaat niet mee naar Nederland!

Maar het avontuur is nog lang niet ten einde .... om 6.00 uur in de morgen, locale tijd, pakken de heren het vliegtuig naar .... een andere omgeving die zeker zo desolaat te noemen is als Duluth. Maar wel ver weg van de sneeuw en de winter

Wordt weer vervolgd!
Marc
het kan aan mij liggen maar wat ik zo op de foto zien wordt de auto afgekeurd op wat afhangwerk van deuren en motorkap??
dat is in een dagje wel te verhelpen denk ik zo....
maar aan de andere kant groot gelijk, je hebt het hier niet over een appel en een ei, dus dan mag het ook naar wens zijn denk ik zo...
dat is in een dagje wel te verhelpen denk ik zo....
maar aan de andere kant groot gelijk, je hebt het hier niet over een appel en een ei, dus dan mag het ook naar wens zijn denk ik zo...
'65 F100
2007 KTM 950 SM
2007 KTM 950 SM
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
Jammer Richard , maar je moet met deze wel helemaal tevreden zijn.
Het is geen brood wat je even koopt.
Succes met het vervolg , ik ben zeer benieuwd.
Het is geen brood wat je even koopt.
Succes met het vervolg , ik ben zeer benieuwd.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Tja, Richard zal er een aardig bedrag voor uittrekken, dus dan wil hij vast dat echt perfect is.
Ik kan zo snel niet zien wat er mis is met de motorkap en de binnenkant van het spatbord.
Ik weet wel dat het erg lastig is om de motorkap netjes uitgelijnt te krijgen is met de koplamp-units.
Deur lijkt me wel af te stellen, maar de foto kan vertekenen.
Hopelijk bied Texas een betere kandidaat voor een zeereis naar de Lage Landen
Ik kan zo snel niet zien wat er mis is met de motorkap en de binnenkant van het spatbord.
Ik weet wel dat het erg lastig is om de motorkap netjes uitgelijnt te krijgen is met de koplamp-units.
Deur lijkt me wel af te stellen, maar de foto kan vertekenen.
Hopelijk bied Texas een betere kandidaat voor een zeereis naar de Lage Landen
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 351-V8-power
Er werd vroeger natuurlijk wel behoorlijk geraced met die dingen dus een opgelapt bakkie is al snel gemaakt. En dan zijn dit wel de dingen waar je aan kan zien of ie scheef staat e.d.
Persoonlijk zou ik eerder naar Texas zijn gegaan omdat ik denk dat de kans op een harde auto daar groter is, maar ik weet natuurlijk niet waar ze op af zijn gegaan. Je kan ook het beste tot het laatst bewaren.
Gr Ed
Persoonlijk zou ik eerder naar Texas zijn gegaan omdat ik denk dat de kans op een harde auto daar groter is, maar ik weet natuurlijk niet waar ze op af zijn gegaan. Je kan ook het beste tot het laatst bewaren.
Gr Ed
69 Grandé 351W Copper Flame
- Mustangwacko
- Retired Moderator
- Nicov.dr.Klok
het eerste gedeelte dus verkeerd geintrepeteerd,jammer maar als ik de foto,s zo zie,zou je zeggen dat deze auto een beste klap heeft gehad.
Hopelijk voor de jongens gaat het in Texas beter.Iig veel sucses,en we volgen het hier op de voet via Marc z,n verslagen

Hopelijk voor de jongens gaat het in Texas beter.Iig veel sucses,en we volgen het hier op de voet via Marc z,n verslagen

Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
- 351-V8-power
- Nicov.dr.Klok
Jouw verhaal over het racen heb ik ook al eens gehoord in relatie tot onze Grande,s ,daarom zouden er ook niet zo heel erg veel van over zijn.Of het waar is weet ik niet.
Gr.Nico