verwijderen voorruit mustang 66
Moderator: Shelby GT-H
verwijderen voorruit mustang 66
Ik moet mijn vooruit eruit halen. Daarvoor moet eerst de chromen strip verwijderd worden en hiervoor heb je een special gereedschapje nodig wat hier in NL natuurlijk niet te koop is.
Heeft iemand zo;n gereedschapje of een tekening van het ding zodat ik het kan namaken van metaal of misschien een andere goede oplossing
om de chroom strips(moldings) te verwijderen?
Heeft iemand zo;n gereedschapje of een tekening van het ding zodat ik het kan namaken van metaal of misschien een andere goede oplossing
om de chroom strips(moldings) te verwijderen?
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Erwin,ik heb eerlijk gezegt geen idee hoe of wat
ik heb het plaatje eens opgeslagen toen het hier al een keer langs kwam
ik dacht,dat is altijd makkelijk om te bewaren.
volgens mij is het een origineel tooltje,maar misschien werkt het jouwe wel beter ,makkelijker
iig mooi dat we zo wat van elkaar kunnen leren.
Tonie
ik heb het plaatje eens opgeslagen toen het hier al een keer langs kwam
ik dacht,dat is altijd makkelijk om te bewaren.
volgens mij is het een origineel tooltje,maar misschien werkt het jouwe wel beter ,makkelijker
iig mooi dat we zo wat van elkaar kunnen leren.
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Dat staat 2 fotoos terugRobert P schreef:Mooi tooltje, maar hoe moet ik me voorstellen dat het in zijn werk gaat?
Met de scherpe punt eronder "wippen"? Of hoe?
let wel dat je er zomaar 1,5 uur mee bezig ben,wil je alles heel houden
Ik was 2,5 uur bezig met voor en achter.
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
GSX-R750 K3
Robert P schreef:Ik kan het dus niet afleiden van de foto's!
Ik hoef alleen de achterruit, onderste 2 lijstjes.
het zelgemaakte tooltje is perfect, aleen voor te verbeteren kan je de puntigste punt een beetje draaien met een tang (ongeveer 20 graden) zo is het nog gemakkelijker
Je steekt het tooltje tussen rubber en sierlijst (met het handvat naar midden plat tegen de ruit).
dan de puntigste hoek tot het einde van je sierlijst duwen(dus van ruit naar buiten(opgelet altijd plat blijven met je tooltje gelijk aan de ruit)
dan met je punt laten glijden zo diep mogelijk naar beneden en zo diep mogelijk naarrichting sierlijst.
Dan ga je een clipje tegen komen, en daar steek je de punt achter en dan doe je hefboom tegen sierlijst(altijd plat tegen ruit)(dus de andere hoek van het tooltje tegen eind van sierlijst) en proberen de sierlijst met je ander hand lichtjes op te trekken)
Als je het nog niet ziet zal ik filmpje maken vanavond.
ik hoor het wel