Granada weer prima door APK Mustang nu ook
Moderator: Shelby GT-H
-
6-banger
Granada weer prima door APK Mustang nu ook
Gistermiddag was het weer zover.De ouwe trouwe Granada moest weer voor de jaarlijkse APK.
Wederom kwam hij er zonder problemen doorheen.Kreeg weer een compliment dat hij nog in zo'n goede staat is.
Ik kan dus weer een jaartje vooruit.
Over 2 weken moet de Mustang er aan geloven.Volgens mij moet dat ook gaan lukken,ik kan er niets aan ontdekken waardoor hij er niet doorheen zou komen.Alhoewel je nooit weet natuurlijk,vorig jaar moest er onverwacht een fusee kogel vernieuwd worden.
groet,Jan
Wederom kwam hij er zonder problemen doorheen.Kreeg weer een compliment dat hij nog in zo'n goede staat is.
Ik kan dus weer een jaartje vooruit.
Over 2 weken moet de Mustang er aan geloven.Volgens mij moet dat ook gaan lukken,ik kan er niets aan ontdekken waardoor hij er niet doorheen zou komen.Alhoewel je nooit weet natuurlijk,vorig jaar moest er onverwacht een fusee kogel vernieuwd worden.
groet,Jan
Laatst gewijzigd door 6-banger op ma 19 mar, 2007 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
dat is zowat het eerste waar ze over mekkeren: de fusees. zelfs al heb je nieuwe fusees eronder gezet, het volgende jaar zeggen ze dat je vooral de fusees in de gaten moet houden!
maar gefeliciteerd met de APK, Jan.
maar gefeliciteerd met de APK, Jan.
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
- mustangpatje
- mustangpatje
hoiiiii. zo Mustang is weer EVEn terug hahahah AFGEKEURD.
De punten
1: Rechter stoel val niet in het slot [als je hem terug zet zeg maar]
2:linkerstoel, 1!!!! boutje los. bla bla bla.
3:links voor remt hij TE zwaar.
4: jaja het bekende kentekenplaat verlichting stuk [1stuks]
5:stuurkogel lager.
6:afstelling van de lichten.
Val eigenlijk nog wel mee denk ik zo.
Maar even aan Jan die linker koker balk keurde hij goed.
Maar laat hem wel maken natuurlijk ziet er niet uit. hahahaha
Volgende week mag de monteur de lager maken en het afstellen, De rest doe ik Zat.
Groetje patrick
De punten
1: Rechter stoel val niet in het slot [als je hem terug zet zeg maar]
2:linkerstoel, 1!!!! boutje los. bla bla bla.
3:links voor remt hij TE zwaar.
4: jaja het bekende kentekenplaat verlichting stuk [1stuks]
5:stuurkogel lager.
6:afstelling van de lichten.
Val eigenlijk nog wel mee denk ik zo.
Maar even aan Jan die linker koker balk keurde hij goed.
Maar laat hem wel maken natuurlijk ziet er niet uit. hahahaha
Volgende week mag de monteur de lager maken en het afstellen, De rest doe ik Zat.
Groetje patrick
Een ghia ll V6. aan het opknappen
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Ik ken iemand die bij een garage werkt,Als hij bij elke auto waar de koplamp afsteling en de kenteken verlichting op de rekening staat moest doen.
Dan komt hij tijd te kort.
Echt meegemaakt bij Hogeboom VW garage Rotterdam, een printje uit de printer gaf standaard 4 reparatie punten op . staat er iedere 2 weken een andere omschrijving op maar het is wel steeds dezelfde flessetrekerij.
Die Apk is pure oplichting !
Dan komt hij tijd te kort.
Echt meegemaakt bij Hogeboom VW garage Rotterdam, een printje uit de printer gaf standaard 4 reparatie punten op . staat er iedere 2 weken een andere omschrijving op maar het is wel steeds dezelfde flessetrekerij.
Die Apk is pure oplichting !
-
6-banger
@Ton Blingbling:Daar ben ik het wel mee eens ja.Kijk die garage's nu maar eens moeilijk doen omdat de APK waarschijnlijk gewijzigd gaat worden.Ze zijn bang voor omzet verlies.APK is gewoon een moment opname waar in mijnogene niemand wat aan heeft behalve de overheid en de garage's.
@Patrick:dat is nog een heel lijstje zeg.Dat van die kokerbalk valt me mee.
Enkele dingen had je kunnen voorkomen als je hem vantevoren even nagelopen had zoals die kentekenverlichting en die stoelen.Stuurkogel/fuseekogel,dat zijn typisch van die dingen waar ze al heel snel op afkeuren terwijl er niks aan de hand is.Ook rubber stofhoezen zijn zo'n gewild onderwerp van afkeuren.
Wat die remmen aangaat:Waarschijnlijk zit dan rechts voor je zuiger van de remklauw vast.Heb dat ook eens ooit gehad met de Granada.Maar da's zo verholpen,zaakje eraf halen ,zuiger eruit halen,schoonmaken en weer in elkaar zetten.
Afstellen van de lichten:Dat zetten ze toch meteen goed als ze aan het keuren zijn?Althans war ik naartoe ga wel.
Waar had je hem laten keuren?Ik ga hier vlakbij altijd naar Peter Moolenschot Banden.Keuren daar erg streng maar ik moet zeggen,wel redelijk rechtvaardig.
Hoe dan ook,houd ons op de hoogte.
@Patrick:dat is nog een heel lijstje zeg.Dat van die kokerbalk valt me mee.
Enkele dingen had je kunnen voorkomen als je hem vantevoren even nagelopen had zoals die kentekenverlichting en die stoelen.Stuurkogel/fuseekogel,dat zijn typisch van die dingen waar ze al heel snel op afkeuren terwijl er niks aan de hand is.Ook rubber stofhoezen zijn zo'n gewild onderwerp van afkeuren.
Wat die remmen aangaat:Waarschijnlijk zit dan rechts voor je zuiger van de remklauw vast.Heb dat ook eens ooit gehad met de Granada.Maar da's zo verholpen,zaakje eraf halen ,zuiger eruit halen,schoonmaken en weer in elkaar zetten.
Afstellen van de lichten:Dat zetten ze toch meteen goed als ze aan het keuren zijn?Althans war ik naartoe ga wel.
Waar had je hem laten keuren?Ik ga hier vlakbij altijd naar Peter Moolenschot Banden.Keuren daar erg streng maar ik moet zeggen,wel redelijk rechtvaardig.
Hoe dan ook,houd ons op de hoogte.
idd mekkeren de garagisten over het verdwijnen van de jaarlijkse APK. zou immers tot omzetverlies leiden. toch is dat niet zo, want je kunt er gif opnemen dat die garages dan gewoon hun prijzen omhoog schroeven, zowel voor APK's als reguliere reparaties. uiteindelijk schiet niemand met deze 'lastenverlichting' wat op. you can bet on that! dacht je dat die lui zonder iets te doen die inkomstendelving op hun bord geschoven willen krijgen? laten we ons maar niet rijk rekenen,
harry
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
-
6-banger
- mustangpatje