er zijn slechtere keuzes te maken
Is het een echte Cooper of een look-a-like ?
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Ergens heeft de mini wel iets met de Mustang te maken, net zoals de Kever.
Dan bedoel ik niet kwa auto... Maar iedereen die zo'n auto koopt, kan er wel uren naar kijken. Echte liebhebberij dus.
Hij is goed gekeurt hoor, stoer racebakkie !
Bart
"What's so nice about driving a Mustang?" Is a question for the one who will never know.
@ Ronald: Nee het is een Mini Mayfair S6 1000 ha ha ha. 998 cc .. dus een look-a-like..
Hij is 4 jaar geleden helemaal gespoten door de vorige baasjes. Verder komt er vanaaf een nieuw voorbumpertje op ( oude was verweert)
@Neko: Nee dat gaat te ver.. paard zou bijna groter zijn dan de rest van de auto ha ha ha.
@Bart: Idd, wij hebben ook een kever uit '70 ha ha.. En wat je zegt het is idd liefhebberij.. Hoewel ik m in eerste instantie gekocht had onder het mom oud en leuk van a naar b.. moet ik bekennen dat ik nu steeds meer dingen wil veranderen en m echt leuk wil maken.. soort Mini virus ha ha.
As i was motorvating over the hill,
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!
Hij is heel stoer, nu nog wat van die lampjes voorop bij de grill en hij is af, je kunt er natuurlijk altijd nog een hayabusa motor in bouwen maarja, hoe lang doe je dan nog met je banden?
Veel plezier ermee!
Blizzard
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori