Mustang 2005
Moderator: Shelby GT-H
- 1970MustangL6
- tonmustang
- 67mustangcabrio
thanks mannen
Vandaag de gehele dag bezig geweest met het klaar maken voor RDW
Verlichting aangepast (stadslicht /sidemarkers/en Mistachterlicht gemaakt in achterlichten .
Gelukkig vandaag ook de nieuwe(Witte) knipperlichten binnen gekregen.
Foto's volgen
De vorige eigenaar had ook nog een beetje muziek instalatie in laten bouwen
PPFFFFF echt erg (er kon nog geen pakje boter meer in het koffer
Iemand bekend met het merk Kicker???(moet topspul zijn in amerika)
Ben alleen al de hele voormiddag bezig geweest meet het uitbouwen van de instalatie
En ikke dragracen
Frans
Vandaag de gehele dag bezig geweest met het klaar maken voor RDW
Verlichting aangepast (stadslicht /sidemarkers/en Mistachterlicht gemaakt in achterlichten .
Gelukkig vandaag ook de nieuwe(Witte) knipperlichten binnen gekregen.
Foto's volgen
De vorige eigenaar had ook nog een beetje muziek instalatie in laten bouwen
Iemand bekend met het merk Kicker???(moet topspul zijn in amerika)
Ben alleen al de hele voormiddag bezig geweest meet het uitbouwen van de instalatie
En ikke dragracen
Frans
Titanium gray 67er Ford Mustang Cabrio (302 V8.)
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab
- 67mustangcabrio
Ook goede morgen hiero
Ik zal even de beloofde plaatjes er bij zetten

Aanpassing voor mistlampen in de achterlichten te maken .
Wisten jullie trouwens dat men om een lampje te vernieuwen de gehele unit er uit moet sleutelen !!!
Niet echt slim hoor maar ja

En hoe vinden jullie de witte knipperlichten? ,ik vind ze
staan.
Zo had ik zonder moeite gelijk stadslicht voor RDW !!!
Ja was ff klussen ,en met profesioneel hulp er bij lukt het mij zelfs .
O ja hier ook nog een plaatje van de instalatie die er in lag, KKICKER is de naam trouwens

Frans
Ik zal even de beloofde plaatjes er bij zetten

Aanpassing voor mistlampen in de achterlichten te maken .
Wisten jullie trouwens dat men om een lampje te vernieuwen de gehele unit er uit moet sleutelen !!!
Niet echt slim hoor maar ja

En hoe vinden jullie de witte knipperlichten? ,ik vind ze
Zo had ik zonder moeite gelijk stadslicht voor RDW !!!
Ja was ff klussen ,en met profesioneel hulp er bij lukt het mij zelfs .
O ja hier ook nog een plaatje van de instalatie die er in lag, KKICKER is de naam trouwens

Frans
Hey frans je witte lichten zien er gelikt uit hoor,geeft gelijk een heel ander aanzicht vind ik,veel mooier dan dat amber en zeker bij de kleur wagen die je hebt.
Wat die kkicker spullen betreft als je ze niet gebruik of ga gebruiken verkopen die handel>kan je wat mods voor te stang van betalen
wanneer ga je naar de rdw trouwens?Ik ben er een keer geweest voor mijn oude wagen en was een drama ben daarna nog eenkeer geweest haha dus wees eventueel voorbereid op ene tweede rit ernaartoe want als ze wat willen vinden lukt het ze ook..maar we duimen van niet natuurlijk en dan kan je snel van je mooie mustang genieten
Wat die kkicker spullen betreft als je ze niet gebruik of ga gebruiken verkopen die handel>kan je wat mods voor te stang van betalen
wanneer ga je naar de rdw trouwens?Ik ben er een keer geweest voor mijn oude wagen en was een drama ben daarna nog eenkeer geweest haha dus wees eventueel voorbereid op ene tweede rit ernaartoe want als ze wat willen vinden lukt het ze ook..maar we duimen van niet natuurlijk en dan kan je snel van je mooie mustang genieten
- 67mustangcabrio
Heb RDW afspraak voor morgen 14:00 uur te Venlo
maar moet alleen maar verlichting aanpassingen nog laten zien .
Want chassis nr staat er reeds in (onder de mat in kofferbak en daar kon ik vorige week niet bij ivm die geluidsintallatie die er in lag)
Je kunt namelijk alleen maar op maandag terecht om je nr in te laten slaan en daar had ik de afspraak voor gemaakt .
Dus met een beetje geluk ben ik daar weer snel weg !!!
Even een vraagje algemeen
Wie weet waar je de reserve lampjes voor de mustang 2005 kunt kopen , het zijn namelijk allemaal steekfittingen!!!!
.
Bij mij in de buurt zit Catalina autoparts in Venray, en ik wou daar gelijk maar even maandag langs.
Frans
maar moet alleen maar verlichting aanpassingen nog laten zien .
Want chassis nr staat er reeds in (onder de mat in kofferbak en daar kon ik vorige week niet bij ivm die geluidsintallatie die er in lag)
Je kunt namelijk alleen maar op maandag terecht om je nr in te laten slaan en daar had ik de afspraak voor gemaakt .
Dus met een beetje geluk ben ik daar weer snel weg !!!
Even een vraagje algemeen
Wie weet waar je de reserve lampjes voor de mustang 2005 kunt kopen , het zijn namelijk allemaal steekfittingen!!!!
Bij mij in de buurt zit Catalina autoparts in Venray, en ik wou daar gelijk maar even maandag langs.
Frans
- usa carlover
Hey Frans,
Ja echt mooi die witte knip/stadslichten kan je die vr mij ook bestellen via
die amerikaan ?? En heb je dat mistachterlicht zelf verbouwt ??Leuk dat nrbord BN- bekende nederlander
Kan ni wachten tot die van mij binnenkomt !! Ik hoop woensdag !! Veel succes bij RDW en zijn je spiegels ook al geinstaleerd ??
Grt Rob
Ja echt mooi die witte knip/stadslichten kan je die vr mij ook bestellen via
die amerikaan ?? En heb je dat mistachterlicht zelf verbouwt ??Leuk dat nrbord BN- bekende nederlander
Grt Rob
- 67mustangcabrio
Het was weer even spannend vandaag bij RDW.
Maar gelukkig geslaagd voor nieuw kenteken
.
Bijna ging het weer niet goed , had namelijk nieuwe (Heldere) knipperlichten in amerika besteld en net op tijd binnen .
die op zaterdag nog gemonteerd ,maar alle lampjes waren helder.
dus dan maar dompelen in oranje verf !!!!!
Vandaag zegt de man bij RDW de oranje lampen branden ook mee met stadslicht en dat mag niet
dus ik hem uitleggen dat ik dacht dat knipperlicht voor altijd oranje moest zijn .
Na wat heen en weer overleg vond hij het geen afkeur
Dus toen weer in de rij en wachten voor de bepaling van RDW bedrag
.weer een rib uit mijn lijf hahahaha.
En ja ik weet het een hobby mag wat kosten ,en ik zeg maar zo: een ander brengt het naar de kroeg
Maar gelukkig ging dat redelijk snel
Al met al bijna 3 uur daar rond gehangen en 20 minuten werk gehad
Dus nu nog even wachten op het nieuwe kenteken en dan mag ik officeel los op de nederlandse wegen
Frans
Maar gelukkig geslaagd voor nieuw kenteken
Bijna ging het weer niet goed , had namelijk nieuwe (Heldere) knipperlichten in amerika besteld en net op tijd binnen .
die op zaterdag nog gemonteerd ,maar alle lampjes waren helder.
dus dan maar dompelen in oranje verf !!!!!
Vandaag zegt de man bij RDW de oranje lampen branden ook mee met stadslicht en dat mag niet
Na wat heen en weer overleg vond hij het geen afkeur
Dus toen weer in de rij en wachten voor de bepaling van RDW bedrag
En ja ik weet het een hobby mag wat kosten ,en ik zeg maar zo: een ander brengt het naar de kroeg
Maar gelukkig ging dat redelijk snel
Al met al bijna 3 uur daar rond gehangen en 20 minuten werk gehad
Dus nu nog even wachten op het nieuwe kenteken en dan mag ik officeel los op de nederlandse wegen
Frans
Super auto Frans.
Maar even een vraagje aan jou betreffende de RDW, ik ga morgen een super seven ophalen in Engeland en ik had begrepen dat de RDW alleen nog maar de auto schouwt en niet meer keurt? Dus de ze alleen de papieren, chassis nr e.d. gaan kontroleren. En dat je daarna de auto elders kunt laten APK keuren, maar goed jou auto hoeft natuurlijk nog niet APK gekeurd te worden.
Maar even een vraagje aan jou betreffende de RDW, ik ga morgen een super seven ophalen in Engeland en ik had begrepen dat de RDW alleen nog maar de auto schouwt en niet meer keurt? Dus de ze alleen de papieren, chassis nr e.d. gaan kontroleren. En dat je daarna de auto elders kunt laten APK keuren, maar goed jou auto hoeft natuurlijk nog niet APK gekeurd te worden.
Frans,
Als je er het hele jaar door mee gaat rijden dan heb ik nog een mooi setje Bullit velgen met bijna nieuwe winterbanden voor je. Hebben een maand of twee onder mijn 2005 gezeten en heb er misschien 500 km ofzo mee gereden. Banden en velgen nog nieuw (stond altijd binnen en gebruikte hem niet met heel slecht weer). Zal nu ik een convertible heb ze wel nooit meer gebruiken en dat is natuurlijk zonde. Misschien iets voor jou? Zo ja, dan hoor ik het wel.
Rinus
Als je er het hele jaar door mee gaat rijden dan heb ik nog een mooi setje Bullit velgen met bijna nieuwe winterbanden voor je. Hebben een maand of twee onder mijn 2005 gezeten en heb er misschien 500 km ofzo mee gereden. Banden en velgen nog nieuw (stond altijd binnen en gebruikte hem niet met heel slecht weer). Zal nu ik een convertible heb ze wel nooit meer gebruiken en dat is natuurlijk zonde. Misschien iets voor jou? Zo ja, dan hoor ik het wel.
Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
- 67mustangcabrio