Even voorstellen
Moderator: Shelby GT-H
Even voorstellen
Hallo
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Jeroen en woon in hollands oudste stad(je) Geertruidenberg!
Ben 23 jaar en ben kok.
Al ongeveer 1,5 jaar kijk ik mee hier op het forum,en ga ik regelmatig mustangs bekijken om wat ervaring op te doen.
Ik ben nu in het bezit van een honda,waar ik het wel mee heb gezien.
Aangezien ik nu in het bezit ben van een mooie garage en een prima werk ruimte is het tijd om eens een droom in vervulling te laten gaan!
Ik ben helemaal fan van de oudere mustang modellen.
Dus ik hou goed mijn ogen open hier!
En hoop hier nog heel veel te leren en zien!
Tot op het forum!grtz Jeroen
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Jeroen en woon in hollands oudste stad(je) Geertruidenberg!
Ben 23 jaar en ben kok.
Al ongeveer 1,5 jaar kijk ik mee hier op het forum,en ga ik regelmatig mustangs bekijken om wat ervaring op te doen.
Ik ben nu in het bezit van een honda,waar ik het wel mee heb gezien.
Aangezien ik nu in het bezit ben van een mooie garage en een prima werk ruimte is het tijd om eens een droom in vervulling te laten gaan!
Ik ben helemaal fan van de oudere mustang modellen.
Dus ik hou goed mijn ogen open hier!
En hoop hier nog heel veel te leren en zien!
Tot op het forum!grtz Jeroen
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
[schild=14 fontcolor=000000 shadowcolor=C0C0C0 shieldshadow=1]Welkom[/schild]hier en suc6 met je zoektocht en er zijn zat mensen hier die je wel het e.e.a.willen vertellen waar je op moet letten bij de aankoop.Moet je wel even zeggen welk model je wil.
Trouwens als ik het goed heb hebben we nog een lid hier uit Geertruidenberg.
Mark
Trouwens als ik het goed heb hebben we nog een lid hier uit Geertruidenberg.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
- Mustangwacko
- Retired Moderator
Welkom hier, Jeroen.
En over een 67/68 coupe gesproken.......

Je valt met de neus in de boter! Lees dit maar eens;Marc's vondst
En over een 67/68 coupe gesproken.......

Je valt met de neus in de boter! Lees dit maar eens;Marc's vondst
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
"I got my kicks driving a sixty-six"
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Hey Jeroen,
je bent kok las ik en dat heeft ff niks met mustangs te maken! Eerst dacht ik, wat doe je hier dan!
Alhoewel een eitje bakken op het motorblok misschien wel kan, of wokken in de luchtfilterpan. Wel ff je ontsteking wat later zetten voor de noodzakelijke vlammen. Goh eigenlijk wel een goede baan om een mustang te rijden!
Welkom!
Groeten Charley
je bent kok las ik en dat heeft ff niks met mustangs te maken! Eerst dacht ik, wat doe je hier dan!
Alhoewel een eitje bakken op het motorblok misschien wel kan, of wokken in de luchtfilterpan. Wel ff je ontsteking wat later zetten voor de noodzakelijke vlammen. Goh eigenlijk wel een goede baan om een mustang te rijden!
Welkom!
Groeten Charley
Gas moet je geven en inductie is om op te koken! Afz. Superman
Welkom op het forum. Succes met de zoektocht en het vinden van een net paardje.
Er is voldoende know-how aanwezig op het forum om je te helpen een weloverwogen keuze te maken.
Er is voldoende know-how aanwezig op het forum om je te helpen een weloverwogen keuze te maken.
Ik heb een paar video's gezien die daarbij inderdaad wel de indruk geven voor een kok perfect te zijn. Onder meer dezeAlhoewel een eitje bakken op het motorblok misschien wel kan, of wokken in de luchtfilterpan. Wel ff je ontsteking wat later zetten voor de noodzakelijke vlammen. Goh eigenlijk wel een goede baan om een mustang te rijden!
- Doubleohseven
Heee... een naam- en leeftijdsgenoot
altijd leuk... De know-how is hier zeker... veel succes met je zoektocht...
Greetz, 007
96'er Coupé
V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
96'er Coupé
V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
- crimson_lion