Dat vind ik wel erg jammer... want ik zou ook heel graag zo'n rapport van mijn convertible hebben. Is er nog een andere manier om aan deze gegevens te komen??
Alleen de oude eigenaar of de verkoper denk ik. De gegeven zijn namelijk weg. Ik weet alleen niet meer of dit door een brand zo is gekomen of dat ze gewoon zijn weggegooid. Ze zijn er in ieder geval niet meer.
@Sjoerd: Er zit eindelijk vooruitgang in het project. Ik hoop dat eind januari de Fastback weer in de schuur staat. Dan gaat het echte opbouwen beginnen Smile
Alleen nog ff wachten op de onderdelen die onderweg zijn
Je hebt toch niet de hele onderdelen lijst in 1 keer besteld of wel? Want dat was een verschrikkelijke lange lijst. Ik hoop trouwens wel nog foto's te zien van je project want ik ben echt heel benieuwd. Heb al op je site gekeken maar zag (nog) niets staan. Je kan binnenkort wel een pb verwachten. Ik ben er al vaak aan begonnen maar mijn firefox stopte er elke keer mee, en als je dan elke keer alles kwijt ben dan verdwijnt de zin om om het voor de 6e keer op te schrijven wel een beetje. En ja toen kwam ik er dus ook pas achter dat ik het beter in Word kan maken en dan gwn ff copy paste.................................. zeg maar niets, ik weet het.......................
Van II weet ik helemaal niets harry, maar ik dacht dat er voor hele late 66 modellen nog wel eens een marti report te krijgen is, al weet ik dat niet helemaal zeker. Dacht het ergens gelezen te hebben in een blad. Maar je kan altijd contact opnemen natuurlijk.
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori