Zoals jullie allemaal wel weten had het oude forum zijn gebreken en dat werd de laatste tijd steeds erger.
Als we dit door hadden laten draaien , hadden we nu al plat gelegen en dan was er dus helemaal geen forum meer geweest.
Dus hebben we gekozen om alles over te zetten naar een veel moderner forum , wat ook in de toekomst goed blijft draaien.
Dus de "forumswitch" moest echt gebeuren , en qua lay-out verschilt het echt niet zoveel van het oude forum.
Ik denk dat alleen veel mensen de "oude" overzichts-pagina missen op het nieuwe forum.
Deze bestaat hier wel alleen een beetje anders.
En over de nieuwe "forumstijl" kun je een heeeel lang topic maken , daar over heeft iedereen een andere mening.
In de loop der tijd zullen er vast d.m.v upgrades of structuur-wijzigingen vast nog wel veranderingen op het forum plaats vinden.
Het "oude forum" is/was ook niet in één dag gebouwd , dit is ook stukje bij beetje gegroeid.
En jullie kennen het "oude forum" nog van de laatste dag , dus dan is een nieuw forum vreselijk wennen.( dat had ik zelf eerst ook )
Dus het nieuwe forum is ook niet in één dag gebouwd , dit moet de komende tijd nog gebeuren.
Over het inloggen : dit had ik eerst zelf ook , iedere keer opnieuw inloggen. ( gek werd ik er van).
Toen heb ik al mijn forum-links uit mijn favorieten gegooid en een nieuwe link opgeslagen.
Dit is de nieuwe link die ik nu gebruik :
http://www.isookzo.nl/phpBB2/
Ik heb mijn cookies niet verwijderd , dus dat hoeft niet perse denk ik.
Voor de zekerheid kun je ook je cookies verwijderen.
Ik hoop dat jullie nu wat meer begrip hebben voor de "forumswitch".
Het was in dit topic al vaker voorbij gekomen , maar omdat er vragen blijven komen vondt ik dat ik dit moest schrijven/typen.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]