Waar koop ik een voorruit voor mijn 72-er?
Moderator: Shelby GT-H
Waar koop ik een voorruit voor mijn 72-er?
Goedemiddag,
Bij het verwijderden van het vinyl van mijn dak bleken er een groot aantal lelijke plekken in mijn dak te zitten. Er moest zelfs een plaatwerker aan te pas moest komen om een paar nieuwe stukken in te lassen. Aangezien een van de plekken net boven de voorruit zat moest ook deze losgemaakt worden met het gevaar dat hij het zou begeven. En, natuurlijk begaf hij het.
Nu mijn vraag of mensen tips hebben waar je het beste een nieuwe voorruit kan halen. Alle tips zijn welkom.
Bij het verwijderden van het vinyl van mijn dak bleken er een groot aantal lelijke plekken in mijn dak te zitten. Er moest zelfs een plaatwerker aan te pas moest komen om een paar nieuwe stukken in te lassen. Aangezien een van de plekken net boven de voorruit zat moest ook deze losgemaakt worden met het gevaar dat hij het zou begeven. En, natuurlijk begaf hij het.
Nu mijn vraag of mensen tips hebben waar je het beste een nieuwe voorruit kan halen. Alle tips zijn welkom.
Ford Mustang T5 Grande
351
Cleveland 4 Barrel 335pk
351
Cleveland 4 Barrel 335pk
- Ceescoupe1968
nieuwe ruit
Sorry Marc, maar ................
Ga a.u.b. NIET naar Carglas.
Meerdere ZEER slechte ervaringen.
Rob Hartog heeft een adres waar hij recent zeer goed geslaagd is.
ik zal proberen dat adres te achterhalen OK
Ik laat 't weten,
Cees'68
Ga a.u.b. NIET naar Carglas.
Meerdere ZEER slechte ervaringen.
Rob Hartog heeft een adres waar hij recent zeer goed geslaagd is.
ik zal proberen dat adres te achterhalen OK
Ik laat 't weten,
Cees'68
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]
- Ceescoupe1968
USA voorruit
Ik denk dat ik 't heb gevonden.
Kijk maar eens op www.dk.nl
Dat is Autoglas D&K uit Alphen a/d Rijn
Good Luck !!
Cees'68
Kijk maar eens op www.dk.nl
Dat is Autoglas D&K uit Alphen a/d Rijn
Good Luck !!
Cees'68
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]
ik heb mijn ruit voor mijn 73'er besteld bij Glashard , deze komt bij mij op de zaak altijd ruiten zetten zeer goed ervaring mee..
groetjes patrick
groetjes patrick
'73 Mach 1 (Medium-Bright Yellow) Q-code motor ( 351- 4v dus;) )
Nog steeds in restauratie maar er zijn vorderingen, al gaan ze langzaam...
Peu 205 1.8TD '92 Dagelijkse auto ...tsjah je moet wat :O
Nog steeds in restauratie maar er zijn vorderingen, al gaan ze langzaam...
Peu 205 1.8TD '92 Dagelijkse auto ...tsjah je moet wat :O
Balen van je ruit en je dak!
Kijk eens op: http://www.tyra.nl
Volgens hun site 199,- euro, wat ik persoonlijk erg goedkoop vind.
Succes met het herstellen van je dak en monteren van je nieuwe ruit.
Greetz Marchel
Kijk eens op: http://www.tyra.nl
Volgens hun site 199,- euro, wat ik persoonlijk erg goedkoop vind.
Succes met het herstellen van je dak en monteren van je nieuwe ruit.
Greetz Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Bel misschien even naar movie cars in tilburg. Die hebben heel veel mustang onderdelen op voorraad. De autoruit van mijn 68er hadden ze ook liggen. ik heb meteen daar de nieuwe rubbers gehaald. Ze zijn erg vriendelijk en geven ook tips bij het monteren ervan. het enigste wat je nodig hebt is een touw met anderhalf keer de lengte van je voorruit.
hooge zwaluwe. mustang 1968 351 cleveland motor 5,8 liter. coupe
Ga je weer vinyl op het dak plaatsen of heeft de plaatwerker het dak dusdanig hersteld dat je niks meer van de herstelwerkzaamheden ziet? Ik vraag dit i.v.m. een auto die ik gezien heb met roest aan het dak (onder het vinyl) en dit voor mij de voornaamste twijfel is bij het kopen van deze auto. Ik wil namlijk geen vinyl op het dak en vraag mij af of een plaatwerker het dak weer kan herstellen.
weinig touw nodig, de voorruit van een 71-73 Mustang zitten gelijmd nl...rebe schreef:Bel misschien even naar movie cars in tilburg. Die hebben heel veel mustang onderdelen op voorraad. De autoruit van mijn 68er hadden ze ook liggen. ik heb meteen daar de nieuwe rubbers gehaald. Ze zijn erg vriendelijk en geven ook tips bij het monteren ervan. het enigste wat je nodig hebt is een touw met anderhalf keer de lengte van je voorruit.
'65 F100
2007 KTM 950 SM
2007 KTM 950 SM
- Aron66
- Retired Moderator
- Contacteer:
nomis schreef:Is het dak dusdanig hersteld dat je er na het aanbrengen van een nieuwe laklaag niks meer van zou zien als je geen vinyl meer zou aanbrengen? Heb je ook foto's van voor en na de herstel werkzaamheden?
Dat lijkt me goed mogelijk, roest aan de zijkant van de auto is ook zo te herstellen dat je er na het spuiten niets van ziet. Dus waarom niet met een dak?
Aron
Ik hoorde dat het wel te doen is om het dak als hardtop op te leveren (zonder vinyl) alleen dat deze operatie over het algemeen iets duurder is. Het schijnt nogal wat werkt te kosten om het dak helemaal egaal en glad te krijgen omdat je natuurlijk te maken hebt met een lijmlaag die je evenredig moet verwijderen.
Ford Mustang T5 Grande
351
Cleveland 4 Barrel 335pk
351
Cleveland 4 Barrel 335pk