Nieuw forum
Moderator: Shelby GT-H
Misschien een bekend probleempje:
Zowel boven een thread als eronder word een link gegeven voor het abonneren op de thread. Staat ook zo'n mooi klokje bij, dat oranje word als je geabonneerd bent.
Als er onderaan op dat klokje of de abonnement link klikt, wordt dit naar het zich laat aanzien niet geactiveerd. Als je dan naar de bovenkant van de thread scrollt, is te zien dat de abonnements verklaring wel degelijk is ingesteld. Dus onderop blijft het ding wit, terwijl ie bovenin oranje is.
Als je de bovenste gebruikt, zie je 'm gelijk omschakelen.
Een refresh van de pagina lost het probleem overigens wel op, dus dan word deze ook onderaan netjes als 'geabonneerd' weergegeven.
Zowel boven een thread als eronder word een link gegeven voor het abonneren op de thread. Staat ook zo'n mooi klokje bij, dat oranje word als je geabonneerd bent.
Als er onderaan op dat klokje of de abonnement link klikt, wordt dit naar het zich laat aanzien niet geactiveerd. Als je dan naar de bovenkant van de thread scrollt, is te zien dat de abonnements verklaring wel degelijk is ingesteld. Dus onderop blijft het ding wit, terwijl ie bovenin oranje is.
Als je de bovenste gebruikt, zie je 'm gelijk omschakelen.
Een refresh van de pagina lost het probleem overigens wel op, dus dan word deze ook onderaan netjes als 'geabonneerd' weergegeven.
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Dat bedoel ik nou, 't is zo groot dat ik er overheen kijk72grande schreef:Ronald,1970TwisterSpecial schreef:Ook mis ik volgens mij een knop om rechtstreeks terug te gaan naar het portaal. Maar ik kan er overeen kijken hoor.
Waar je ook bent, je kunt altijd bovenaan in de DM&FF balk op "Portal" klikken.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
nieuw forum
Zit er goed uit wel errug blauw maar wel beter zo dacht ik.
Groet Mario
Bij het bekijken van het fotoalbum van Wilfried, krijg ik dit:
Algemene Fout
DM&FF Index » Algemene Fout
Algemene Fout
Couldn't get personal root id for user (id: 236)
DEBUG MODE
SQL Error : 1054 Unknown column 'cat_parent' in 'where clause'
SELECT cat_id FROM phpbb_album_cat WHERE cat_user_id = 236 AND cat_parent = 0 LIMIT 1
Line : 277
File : album_hierarchy_sql.php
Algemene Fout
Algemene Fout
DEBUG MODE
SELECT cat_id FROM phpbb_album_cat WHERE cat_user_id = 236 AND cat_parent = 0 LIMIT 1
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- Marcel
- Retired Moderator
- Contacteer:
Algemene Fout
Algemene Fout
DEBUG MODE
Opgelost , alleen kan je het fotoalbum niet gebruiken ivm de beperkte schijfruimte op onze server
Mogelijk iets wat aandacht behoeft:
Op de hoofdpagina van het forum staan rechts bovenaan een aantal links:
Op de hoofdpagina van het forum staan rechts bovenaan een aantal links:
Die '(5)' zal iets moeten zijn in de trant van 'Bekijk nieuwe berichten sinds laatste bezoek (5)'Bekijk onbeantwoorde berichten
(5)
Markeer alle forums als gelezen
- Marcel
- Retired Moderator
- Contacteer:
Eehh nee het zijn in dit geval 5 berichten waar je nog geen antwoord op hebt gegeven , dus nieuwe berichten.Die '(5)' zal iets moeten zijn in de trant van 'Bekijk nieuwe berichten sinds laatste bezoek (5)'
Het enige denkbare verwaaring is is dat dat het zelfde is als de link Nieuwe forum berichten
Marcel
Dat probleem heb ik ook met (bijna) iedere keer opnieuw inloggen. Ik heb de link al gewijzigd naar http://www.isookzo.nl/phpBB2 maar dit helpt niet (altijd). Dat is dus het gekke, met het testen gaat het soms drie a vier keer achter elkaar goed om vervolgens opeens weer te moeten inloggen.
Verder niets dan lof voor deze toch drastische en goed verlopen transitie. Ik ben ook vaak te vinden op de site van de volvo700vereniging en die zijn nu door problemen al weer geruime tijd uit de lucht door site en forum problemen.
Verder niets dan lof voor deze toch drastische en goed verlopen transitie. Ik ben ook vaak te vinden op de site van de volvo700vereniging en die zijn nu door problemen al weer geruime tijd uit de lucht door site en forum problemen.