ik vind het
alles went, helemaal als je vaak aanwezig bent.
(ik mis alleen de :mrhappy: )
Moderator: Shelby GT-H
Wanneer gaan deze eigenlijk terug naar"0"want ook al heb ik ze gelezen en later opnieuw inlog blijft het aantal alleen maar oplopen??carol schreef:Marco je kan bovenaan "nieuwe forumberichten" aanklikken dan heb je ze op een rijtje
Lijkt ie pas te doen bij het afsluiten van de browser. Met het wegnavigeren en terugkomen op de pagina doet ie het blijkbaar niet. Beetje irritant eigenlijk.Wanneer gaan deze eigenlijk terug naar"0"want ook al heb ik ze gelezen en later opnieuw inlog blijft het aantal alleen maar oplopen??
Nee dat ook niet want gisterenavond stond hij op b.v. 10 berichten en nu op 23 na het opnieuw inloggen terwijl ik de eerste 10 dus al had gelezen.Neko- schreef:Lijkt ie pas te doen bij het afsluiten van de browser. Met het wegnavigeren en terugkomen op de pagina doet ie het blijkbaar niet. Beetje irritant eigenlijk.
Nee... Heb alleen het scherm gebruikt dat als eerste opende... zijnde de post zelf. En daar was de cursor in onzichtbaar.Over het wijzigen: er is een beperkte en een uitgebreide wijzigmogelijkheid. Ik zie in beide gevallen de cursor wel? In de uitgebreide mogelijkheid kom je door rechts onder het witte wijzigingsvlak op "volledig wijzig-scherm" te klikken.
Klopt,als ik uitlog en de cookies verwijder en opnieuw inlog staat de nieuwe berichtenteller op "0"Marcel schreef:Is waarschijnlijk je instellingen van je cookies op je eigen computer, hier werkt het allemaal prima
Die pagina is er niet meer Rob , wel kun je de laatste topics zien.66mustang schreef:Waar is de overzichtekijke openingpagina als staat door elkaar ?????
Nieuw forum is heel goed !!!
GR ROB