meeting elden bij arnhem zondag 8 oct
Moderator: Shelby GT-H
meeting elden bij arnhem zondag 8 oct
hallo ik heb gehoord dat er morgenmiddag een meeting van americaanse auto's en motoren is 8 oct aanvang weet niet zeker ik ga om 15 uur heb ik met de kroeg baas van freriks ons huis te elden afgesproken ,wie wil komen is van harte welkom voor de juiste tijd even infomeren bij ons huis in elden gr peter
cobra 2 77 302 v8 te vinden in elst
- Mustangpiet
- Contacteer:
- Mustangpiet
- Contacteer:
vond op een andere site:
Zondag 8 oktober a.s. organiseert Café Zaal 'Ons Huis' de Brink 9 te Elden (Arnhem) de BIG APPLE CLASSIC DAY ELDEN.
Aanvang 15.00u. Live music van de all round band The Spinning Barrels. BBQ met spare-ribs en hamburgers, Beer, wine and softdrinks.
Een bijeenkomst van Amerikaanse auto's en motoren. Brommers uit de jaren '60 en '70. De Solexclub Huissen (onder voorbehoud).
Peter
Zondag 8 oktober a.s. organiseert Café Zaal 'Ons Huis' de Brink 9 te Elden (Arnhem) de BIG APPLE CLASSIC DAY ELDEN.
Aanvang 15.00u. Live music van de all round band The Spinning Barrels. BBQ met spare-ribs en hamburgers, Beer, wine and softdrinks.
Een bijeenkomst van Amerikaanse auto's en motoren. Brommers uit de jaren '60 en '70. De Solexclub Huissen (onder voorbehoud).
Peter
Harley-Davidson Softail Custom 1340cc
Harley-Davidson Sportster 883
(samen ook 4 wielen!)
Harley-Davidson Sportster 883
(samen ook 4 wielen!)