Jullie mening gevraagd of dit RDW goedgekeurd word? Jazeker!
Moderator: Shelby GT-H
Iedereen die met zo'n ding op de weg wil komen moet even twee keer nadenken. Je bent in mijn ogen geen partij genoeg voor een normale auto met normale afmetingen. Je kan dan wel een blok voor je kop hebben, ik hoop dat het hard genoeg is voor je op het moment dat je door de onvoorzienigheid in aanraking komt met wat anders.... Maar leven en laten leven. Ik ga er alleen geen traan om laten als iemand zich in de kreukels rijdt omdat dit dan weer zo nodig moet. En val me ook niet lastig als je een burn geef met de Mustang. Het is net als met die drop HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN.
Verders niks.....
Verders niks.....
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Als je levensmoe bent, vooral doen zou ik zeggen.
Maar je weet nooit hier in Nederland.
Die ligfietsen zouden van mij ook zo verboden moeten worden.
Op 'zo'n ding heb je ook totaal geen overzicht op het verkeer, en ff snel uitwijken zie ik ze ook niet doen.
Maar je weet nooit hier in Nederland.
Die ligfietsen zouden van mij ook zo verboden moeten worden.
Op 'zo'n ding heb je ook totaal geen overzicht op het verkeer, en ff snel uitwijken zie ik ze ook niet doen.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
laat maar weten wanneer je dat ding hebt staan roy,Americanhorsepower schreef: Maar het leek me leuk om wat verschillend meningen over de kart op zich te horen.
dan testen we hem even op de dijk daar
voor de veiligheid neem ik wel even mijn motorpak mee
cia
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
- Americanhorsepower
- Contacteer:
Zoals meer mensen al aangaven het RDW is de enige die echt een antwoord kon geven,dus vanmiddag maar even naar toe gereden.
Ik heb ze de foto laten zien en het antwoord is:
Als een voertuig in een eu-land is toegelaten en een kentekenbewijs heeft,moet een ander EU land dat accepteren.Je krijgt er dus gewoon een nederlands kenteken .
Ik moet toegeven dat ik de veiligheid die zo'n kart bied ook niet geweldig vind,en dat ik met zoiets ook niet op de snelweg zou gaan rijden.
Maar ik vind het wel leuk om iets te hebben waar niet iedereen mee rond rijd.Dus als jullie rond Driel zo'n kart voorbij zien komen, dan kon ik dat wel eens zijn.
Groetjes Roy
Ik heb ze de foto laten zien en het antwoord is:
Als een voertuig in een eu-land is toegelaten en een kentekenbewijs heeft,moet een ander EU land dat accepteren.Je krijgt er dus gewoon een nederlands kenteken .
Ik moet toegeven dat ik de veiligheid die zo'n kart bied ook niet geweldig vind,en dat ik met zoiets ook niet op de snelweg zou gaan rijden.
Maar ik vind het wel leuk om iets te hebben waar niet iedereen mee rond rijd.Dus als jullie rond Driel zo'n kart voorbij zien komen, dan kon ik dat wel eens zijn.
Groetjes Roy
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Gefeliciteerd!
Maareeh... geef even een gil als jullie gaan scheuren door Driel, dan kom ik kijken. Ik will jullie wel eens zien gaan over de springschansen ehhhh..... verkeersdrempels.
:biker:
Pascal
Maareeh... geef even een gil als jullie gaan scheuren door Driel, dan kom ik kijken. Ik will jullie wel eens zien gaan over de springschansen ehhhh..... verkeersdrempels.
:biker:
Pascal
[i]I'd drive my Mustang all day if I could,
but my wallet and my wife would not take it very good.[/i]
but my wallet and my wife would not take it very good.[/i]
- Nicov.dr.Klok
- Americanhorsepower
- Contacteer:
Hoi Nico,Nicov.dr.Klok schreef:He Roy,
Geld hij dan als auto op het kenteken,of valt hij onder de zelfde regels als een quad?
De kart word gezien als auto maar belasting technisch valt hij onder de zelfde wet als motorfietsen-quad,dit betekent tegelijker tijd dat hij ook te verzekeren is.
Misschien word het wel de nieuwe leen auto.
Roy
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Ik vind het wel bloedlink. Zo'n ding is er eigenlijk niet voor gemaakt, en overige weggebruikers zullen er niet op berekend zijn. Maar het lijkt me wel leuk om er eens mee te stoeien.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Hoe hard gaat ie? En natuurlijk de vraag, moet je een helm op? Want het is wel vet als je de buurt een beetje onveilig kan maken met dat ding. Met de nadruk op beetje want ik ben ook benieuwd of je over de drempels heen komt.
Sjoerd
Sjoerd
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori